Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΠΛΕΙΑΔΕΙΑ / ΑΡΚΤΟΥΡΙΑΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ (Μέρος 15ο)



                                                 ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ





Μιλάει η MYTRIΑ:



 Δεδομένου ότι τα συμπτώματα του μετασχηματισμού μας ξεκαθάριζαν, συνειδητοποιούσαμε έμφυτες ικανότητες που βρίσκονταν σε λανθάνουσα κατάσταση μέσα μας για ολόκληρη τη ζωή μας. Δεδομένου ότι αυτές οι ικανότητες έρχονταν στην επιφάνεια, ήταν προφανές ότι είχαμε επιλεγεί ή και εθελοντικά προσφερθεί για την ανάθεση αυτή. Αισθανθήκαμε μεγάλη τιμή να έχουμε επιλεγεί για το έργο αυτό και κυριολεκτικά να αφιερώσουμε τη ζωή μας για την ολοκλήρωση του Ναού της Ιώδους Φωτιάς με τον τρόπο με τον οποίο μας ανατέθηκε.


Για να κυριαρχήσουμε στις προσωπικές και ομαδικές πολυδιάστατες δυνατότητες μας, διαλογιζόμασταν χωριστά και ως ομάδα καθημερινά. Ξεκινούσαμε την ημέρα μας με μεμονωμένους διαλογισμούς και κλείναμε την ημέρα μας με ένα ομαδικό διαλογισμό γύρω από τη φωτιά. Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτοί οι διαλογισμοί ήταν ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι έπρεπε να περάσουμε σε μια πέμπτο / εκτοδιάστατη κατάσταση της συνείδησης, προκειμένου να κατανοήσουμε τις οδηγίες που είχαμε λάβει από τους Αρκτούριους και την Μητέρα Αλκυόνη, όπως όλοι Την αποκαλούσαμε.


Δεδομένου ότι πολλά από τα συμπτώματα της μεταστοιχείωσης μας είχαν υποχωρήσει, ήμασταν σε θέση να παραμείνουμε ενεργοί επί πλέον μέσα στη νύχτα, και όλοι σηκωνόμασταν μόλις οι Ήλιοι έβγαιναν πάνω από τον ορίζοντα. Καθώς συνεχίζαμε τους ατομικούς και ομαδικούς διαλογισμούς μας, αρχίσαμε να σχηματίζουμε μια βαθιά σύνδεση με το πλανητικό Ελοχίμ Αλκυόνη και τους Aρκτούριους, οι οποίοι είναι επίσης Ελοχίμ.



 Τα Ελοχίμ είναι ιδιαίτερα προηγμένα όντα τα οποία είναι οι "δημιουργοί της μορφής'', καθώς και κύριοι της μετατρεπόμενης μορφής σε υψηλότερες συχνότητες της έκφρασης. Οι Aρκτούριοι είναι οι φύλακες του Αρκτουριανού Διαδρόμου μέσω του οποίου αναληπτόμενα άτομα, πλανήτες, ηλιακά συστήματα και Γαλαξίες μετατρέπουν τη μορφή τους σε μια υψηλότερη συχνότητα, και η Μητέρα Αλκυόνη ήταν υπεύθυνη για την παροχή βοήθειας για να ανυψώσουμε την κοινωνία μας στην πέμπτη διάσταση.

Όσο θα συντονιζόμασταν στην πέμπτη διάσταση, οι Δρακόνιοι που ασκούσαν Εξουσία-Πάνω-στους-Άλλους και τα τσιράκια τους, οι Γκρίζοι (Zetas) δεν θα μπορούσαν καν να μας αντιληφθούν, πολύ περισσότερο, να μας επιτεθούν. Ήμασταν προσωρινά ασφαλείς, καθώς οι Aρκτουριανοί είχαν κρύψει το Χωριό μας με ένα πεμπτοδιάστατο Θόλο. Ωστόσο, η κατάσταση της συνείδησης των ατόμων που ζούσαν εντός του Θόλου προσδιόριζε πόσο καιρό θα μπορούσε να διατηρηθεί η εκτοδιάστατη Μήτρα της. Επειδή υπήρχε τόσος πολύς φόβος και θυμός μεταξύ των άλλων πολιτών του Χωριού όλα τα πνευματικά αφυπνισμένα μέλη του Χωριού ήξεραν ότι ήταν καθήκον τους να αποκτήσουν και να διατηρήσουν μια πεμπτοδιάστατη κατάσταση της συνείδησης.


Τα χαμηλότερης συχνότητας συναισθήματα που στηρίζονται στο φόβο διάβρωναν το Θόλο, και ήταν στα χέρια αυτών με μεγαλύτερη συνείδηση ​​ώστε να κρατηθεί σε λειτουργία ο Θόλος. Ενημερωθήκαμε ότι η ολοκλήρωση του Ναού ήταν ζωτικά απαραίτητη προκειμένου να αυξηθεί η συχνότητα συντονισμού της κοινωνίας μας στην πέμπτη διάσταση.

Ήμασταν επίσης σε επίγνωση του γεγονότος ότι ορισμένα μέλη του Χωριού μας δεν θα ήταν σε θέση να απελευθερώσουν την ανάγκη τους να είναι πολεμιστές. Ως εκ τούτου, οι πολεμιστές δημιούργησαν ένα "Χωριό-δόλωμα" έξω από το Θόλο, έτσι ώστε ο εχθρός να μην ανακαλύψει ότι εξακολουθούσαμε να υπάρχουμε ως ένα ολόκληρο Χωριό. Οι Δρακόνιοι ήταν κάτω από την εντύπωση ότι πολλοί από εμάς είχαν πεθάνει και ότι το Χωριό-δόλωμα ήταν το μόνο που είχε απομείνει από τον Πλειάδειο Οικισμό μας.

Οι Aρκτούριοι είχαν επιτεύξει αυτή τη ψευδαίσθηση με τη δημιουργία ενός ολογραφικού ένθετου που παρουσίαζε ότι οι Δρακόνιοι μας είχαν κατακτήσει. Ωστόσο, δεν είναι εύκολο να ξεγελάσεις ένα Δρακόνιο, γι 'αυτό ήταν μόνο θέμα χρόνου προτού συνειδητοποιήσουν την πραγματική μας κατάσταση. Είχαμε μέχρι τότε να ολοκληρώσουμε το Ναό μας και να χρησιμοποιήσουμε τη Πλανητική Ιώδη Φωτιά για να μεταλλάξουμε την κοινωνία μας στην πέμπτη διάσταση.

  

   Αυτό που χρειαζόταν ήταν ένας εκπαιδευμένος πολεμιστής για να χρησιμεύσει ως σύνδεσμος μεταξύ του Χωριού- δολώματος, του πραγματικού Χωριού και του εργοτάξιου μας. Πριν καλά-καλά το συνειδητοποιήσουμε αυτό, φάνηκε πως κάποιος συμπλήρωσε αυτόν τον ρόλο. Η καρδιά μου έσκασε ανοίγοντας όταν συνειδητοποίησα ότι ήταν ο Mytre. Ήμουν δίπλα στη λίμνη, λαμβάνοντας μια στιγμή για να χαλαρώσω και να ανασυνταχθώ από όλες αυτές τις πολλές ευθύνες μου, όταν είδα κάποιον να έρχεται με τα πόδια προς το μέρος μου. Ο Ήλιος ήταν στο πρόσωπό μου, γι 'αυτό δεν μπορούσα να δω ποιός ήταν, αλλά ήξερα ότι ήταν ένας άνθρωπος τον οποίο αισθάνθηκα παρόμοιο με τον Mytre.



Όχι, αυτό δεν θα μπορούσε να είναι έτσι, σκέφτηκα, αλλά το συναίσθημα που ένιωσα έγινε ακόμα πιο ισχυρό καθώς ο άνθρωπος ήρθε πιο κοντά. Όπως άρχισα να βηματίζω προς το μέρος του και όταν ο Ήλιος δεν ήταν πλέον μεταξύ μας, είδα ότι ήταν πράγματι ο Mytre. Έτρεξα σ 'αυτόν, και στον μηδενικό χρόνο των επανασυνδεμένων εραστών, ήμασταν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου. Ωστόσο, ένιωσα ότι κάτι ήταν ελαφρώς διαφορετικό. Ο Mytre ανίχνευσε αμέσως τα συναισθήματά μου και με έσπρωξε πίσω έτσι ώστε μπορούσε να με κοιτάξει στα μάτια.



«Αγαπητή μου Mytria μίλησε με θλίψη στα μάτια του, «δεν είμαι ο Mytre που ανέμενες. Είμαι μια παράλληλη πραγματικότητα του Mytre



Κοίταξα στα όμορφα μάτια του και είπα, «Δεν με νοιάζει αγαπημένε μου. Θα πάρω οποιαδήποτε έκδοση από εσένα που μπορώ να πάρω.»


Τίποτα άλλο δεν ειπώθηκε καθώς περιπλανηθήκαμε χέρι-χέρι μακριά στο κοντινό λιβάδι. Ο ''πραγματικός'' Mytre και εγώ είχαμε περάσει πολλά μια ζεστή μέρα ξαπλωμένοι στο μαλακό γρασίδι και απολαμβάναμε ο ένας την παρέα του άλλου με τους πιο οικείους τρόπους. Καθώς ο Ήλιος άρχισε να φλερτάρει με τον ορίζοντα σηκωθήκαμε για μια αργή βόλτα πίσω στη Κατασκήνωση.


Όταν φτάσαμε στη Κατασκήνωση, ο Mytre έπρεπε να πει σε κάθε χαρούμενο και έκπληκτο άτομο πως ήταν η παράλληλη έκδοση του Mytre που γνώριζαν. Όλοι είχαν μια παρόμοια αντίδραση με τη δική μου. Ήταν αμέσως σαφές σε όλους πως αυτός ο Mytre θα χρησίμευε ως ο σύνδεσμος που χρειαζόμασταν.



Καθώς καθόμασταν γύρω από τη φωτιά, ο Mytre ρωτήθηκε πώς είχε γίνει μια παράλληλη έκδοση του Mytre που γνώριζαν. Καθώς η φωτιά έτρεμε στο πρόσωπό του, ήμουν τόσο χαρούμενη να τον έχω μαζί μου κι η καρδιά μου ήταν γεμάτη με βαθιά αγάπη και ευγνωμοσύνη. Ήταν μια τεράστια πρόκληση να φέρω αυτή την ευθύνη χωρίς την υποστήριξη και τη διαβούλευση του καλύτερου φίλου μου. Ήξερα ότι θα ταξιδέψει πίσω και εμπρός από τη Κατασκήνωση-εργοτάξιο μας, στο Χωριό και στο Χωριό-δόλωμα, αλλά θα είναι πάντα κοντά.

Μόλις το γέλιο και η συνομιλία άρχισε να ξεθωριάζει, ο Mytre άρχισε να λέει την απίστευτη ιστορία του. Κάποιος τον είχε ρωτήσει πώς διαχωρίστηκε από τις "άλλες" εκδοχές του εαυτού του, κάτι που έκανε να γελάσουν όλοι, κάπως νευρικά. Ο Mytre γέλασε μαζί τους, ενώ στη συνέχεια, σιγά-σιγά το πρόσωπό του άλλαξε και έγινε πολύ σοβαρό καθώς ο ίδιος έλεγε την ιστορία του:

«Είναι δύσκολο να απαντήσω στις ερωτήσεις σας σχετικά με το πότε έγινα η ''άλλη'' έκδοση του Mytre, γιατί σκέφτομαι πως εκείνος ο Mytre είναι η ''άλλη'' εκδοχή μου. Για την αντίληψη του, εγώ είμαι από την παράλληλη πραγματικότητα του. Αντίθετα, στην αντίληψή μου, αυτός είναι από την παράλληλη πραγματικότητα μου. Στην πραγματικότητα, δεν ξέρω κατά πόσο ή όχι αυτή η έκδοση του Mytre ξέρει καν ότι υπάρχω.»

«Έχω συνδεθεί μαζί του, ενώ ο ίδιος ήταν έξω από τον χρόνο και επισκεπτόταν τις φυσαλίδες των πολλών εκδοχών της πραγματικότητας του ως καθαρή συνείδηση. Δεν νομίζω ότι αναγνώρισε την σύνδεσή μας, αλλά εγώ το έκανα. Ήταν από την πραγματικότητα κατά την οποία πήρε την Αποστολή για να πετάξει με το μικρό διαστημικό σκάφος στο Αρκτουριανό Αστρόπλοιο για να πάρει τη βοήθειά τους. Από την άλλη πλευρά, ήμουν από την παράλληλη πραγματικότητα στην οποία έμεινα στο Χωριό και δεν πήγα στο Aρκτουριανό Αστρόπλοιο.»

«Και στις δύο πραγματικότητες η Mytria πήγε στο Ναό για να πάρει την αγαπημένη κόρη μας, αλλά στην πραγματικότητα μου πήγα στη μάχη, αλλά έμεινα στον πλανήτη. Τα πράγματα δεν πήγαν καλά για την Mytria και εμένα σε αυτή την πραγματικότητα, και από τη στιγμή που γνώρισα τη συνείδηση ​​του άλλου Mytre είχα πέσει σε μια πολύ πρωτόγονη εκδοχή του εαυτού μου.»
 
«Αμφέβαλα συνεχώς για την απόφασή μου να μείνω στον πλανήτη, και στην πραγματικότητα, η αποστολή για να κερδίσω την υποστήριξη των Αρκτουρίων απέτυχε. Μας επιτέθηκαν ξανά και ξανά και πάνω από τους μισούς του πληθυσμού μας έχασαν τη ζωή τους. Οι υπόλοιποι από εμάς έπρεπε να σκορπίσουμε σε όλη την επιφάνεια του πλανήτη και να ζούμε τη ζωή μας ως πρόσφυγες κρυμμένοι σε σπηλιές και εξαιρετικά απομακρυσμένες περιοχές.»

«Όλα τα Διαστημόπλοια μας και οι περισσότερες από τις κατοικίες μας καταστράφηκαν. Ακόμα χειρότερα, ο Ναός δέχτηκε επίθεση και η Mytria με την κόρη μας σκοτώθηκαν. Δεν είχα προστατεύσει το Χωριό μας με το να πετάξω με το σκάφος μας και να ζητήσω από τους Aρκτούριους για βοήθεια επειδή έμεινα πίσω να προστατεύσω την Mytria και την Alycia. Τότε, μια μέρα, όταν ήμουν έξω πίνοντας με ''φίλους'' μου, κάτι που έκανα πολύ συχνά τότε, ο Ναός δέχθηκε επίθεση, και ήμουν πολύ μεθυσμένος για να προστατεύσω τη γυναίκα μου και την κόρη μας.»

Σε αυτό το σημείο, ο Mytre αναστατώθηκε τόσο που έπρεπε να σταματήσει να μιλάει. Όλοι ''πέτρωσαν'' και μόνο το τρίξιμο της φωτιάς μπορούσε να ακουστεί. Χρειάστηκε κάθε κομμάτι της δύναμη της θέλησής μου να παραμείνω ακίνητη για να επιτρέψω στον Mytre να αποκτήσει αρκετή ψυχραιμία για να ολοκληρώσει την ιστορία του. Ο καθένας γύρω από τη φωτιά έκανε το ίδιο. Μετά από χρόνο που μας φάνηκε σαν ημέρες, ο Mytre ήταν έτοιμος να συνεχίσει.

«Σας ευχαριστώ που μου επιτρέψατε μια στιγμή για να ανακτήσω την ψυχραιμία μου,» είπε ο Mytre. «Μπορώ να αισθανθώ τη μεγάλη αγάπη και τη συντροφικότητα μέσα σε αυτή την ομάδα, η οποία μου δίνει το κουράγιο να συνεχίσω. Όταν η συνείδηση ​​μου αρχικά συνδέθηκε με τον άλλο Mytre, ήμουν στο χείλος του θανάτου. Το Χωριό μας και ο τρόπος ζωής μας είχαν καταστραφεί εδώ και πολύ καιρό, και ζούσα σαν ζώο και μόνος στην Ερημιά. Σκοπός της ψυχής μου στη ζωή ήταν να είμαι ένας ελεύθερος σκοπευτής και να σκοτώσω όσο το δυνατόν περισσότερους Δρακόνιους.»
 
 
«Είχα κερδίσει τελικά αρκετή αξιοπρέπεια για να βγάλω πέρα μόνος μου την αναζήτηση των Δρακόνιων εχθρών μας, οι οποίοι μας κυνηγούσαν ακόμα. Δεν ξέρω αν υπήρχε πολλή αξιοπρέπεια θέτοντας τον εαυτό μου σε αναμονή για το θήραμα μου, αλλά είχα σκοτώσει αρκετούς από αυτούς και νόμιζα ότι έκανα κάποια διαφορά. Ωστόσο, ήμουν ένα άτομο και η διαφορά που έκανα ήταν αρκετά ελάχιστη υπόψη τις τρομερές στενότητες της επιβίωσης της ομάδας μας.»

«Όταν έκανα τη σύντομη σύνδεση μου με τον άλλο Mytre, έπασχα από ένα τέτοιο υψηλό πυρετό που ήμουν σε μεγάλο κίνδυνο θανάτου. Ίσως, αυτός είναι ο λόγος που μπορούσα να αναγνωρίσω μια εκδοχή του εαυτού μου, που ήταν πιο ισχυρή και θαρραλέα. Αμέσως κατάλαβα ότι σε εκείνη την πραγματικότητα είχα μελετήσει με τους Aρκτούριους για να μάθω για τη χρήση του μυαλού πάνω στην ύλη. Σιωπηλά αναρωτήθηκα τι θα έπρεπε να κάνω για να είμαι σε θέση να μελετήσω με τους Aρκτούριους;»

«Προς μεγάλη μου έκπληξη άκουσα το εσωτερικό μήνυμα...''ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!'' »

«Με αυτές τις λέξεις, κάτι έσκασε ανοίγοντας μέσα μου και όλες οι ενοχές, η ντροπή και η βαθιά θλίψη με κατέλαβαν. Για πρώτη φορά, έκλαψα για την απώλεια της οικογένειάς μου, καθώς του Χωριού και όλης μου της ζωής.»

«Πώς μπορώ να ξεκινήσω από την αρχή;» ούρλιαξα στον αέρα.

«Στη συνέχεια, ο Aρκτούριος εμφανίστηκε στην πραγματικότητα μου και στάθηκε μπροστά μου. Άρχισα να γονατίζω πριν από αυτόν, όταν άκουσα ένα σταθερό, ''ΣΗΚΩ ΟΡΘΙΟΣ!" »

«Σκούπισα τα μάτια μου και στάθηκα μπροστά από αυτό το υπέροχο Ον αμφιταλαντευόμενου φωτός με τη χαλαρή ανθρωποειδή μορφή και σιωπηλά περίμενα από τον Aρκτούριο να μιλήσει ξανά.»

« ''Ο χρόνος είναι μια ψευδαίσθηση'', είπε ο Aρκτούριος. »

«Συλλογίστηκα τι είπε ο Aρκτούριος. Ναι, αν θα μπορούσα να δω με κάποιο τρόπο μια εκδοχή του εαυτού μου έξω από το χρόνο, τότε θα πρέπει να έχω εγκαταλείψει το χρόνο επίσης.»

« ''Ναι'', απάντησε ο Aρκτούριος.»

«Μπορώ να πάω πίσω στο χρόνο, όταν επέλεξα να μείνω στο Χωριό και αποφάσισα να αναλάβω την πρόκληση να πετάξω με το μικρό Σκάφος μας για να λάβουμε βοήθεια;»

« "Θα πρέπει να εισαχθείς στην πραγματικότητα του Mytre που είδες, αλλά θα χρειάστείς σε μια διαφορετική χρονική ζώνη. Είσαι πρόθυμος να αποδεχθείς αυτή την ανάθεση;'' »

« "Ναι κύριε," απάντησα αμέσως εγώ. »

« "Δεν ανήκουμε στις στρατιωτικές σου δυνάμεις και δεν εμπλεκόμαστε στις μάχες σου'', εξήγησε ο Aρκτούριος.

"Ωστόσο, ενδιαφερόμαστε για τη λείανση της έμφυτης ικανότητας που εμφανίζεται από το να αντιλαμβάνεσαι συνειδητά μια άλλη εκδοχή του εαυτού σου που ήταν σε θέση να προχωρήσει σε υψηλότερες συχνότητες πέρα από το χρόνο. Εάν μπορείς να ΔΕΙΣ μια άλλη εκδοχή του ΕΑΥΤΟΥ σου, μπορείς να ΕΙΣΑΙ μια άλλη εκδοχή του ΕΑΥΤΟΥ σου.''

"Μπορεί να σκέφτεσαι ότι η πραγματικότητα που ζείς υπήρξε μια πλήρης αποτυχία," ο Aρκτούριος συνέχισε, ''αλλά οι ικανότητες που έχεις διαμορφώσει ώστε να είσαι κρυφός (stealthy) και σε θέση να ταιριάζεις με κάθε κατάσταση είναι τόσο αναγκαία στο χρονοδιάγραμμα της πραγματικότητας στο οποίο σε χρειαζόμαστε να εισαχθείς. Η εκδοχή του ΕΑΥΤΟΥ σου σε αυτή την πραγματικότητα λαμβάνει σημαντική εκπαίδευση και δεν μπορεί να ληφθεί σε ενεργό υπηρεσία.''

''Ωστόσο, φαίνεται να είσαι αναγκαίος για ένα σκοπό. Στην πραγματικότητα, έχεις εκπαιδευτεί για αυτή την υπηρεσία, αλλά είχες χαθεί τόσο πολύ στην αυτολύπηση ώστε να μπορείς να ακούσεις την έκκλησή μας. Τώρα που έχεις συνδεθεί μαζί μας, είσαι έτοιμος για την αποστολή που έχουμε για σένα; "

"Είμαι απόλυτα έτοιμος να εξυπηρετήσω'', είπα με τη πιο μεγάλη αξιοπρέπεια που είχα να νιώσω για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. »









ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Suzanne Lie