Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΙΣΧΥΡΗ ΠΥΛΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΩΣ




Είμαι οι εμπειρίες μου, που δημιούργησαν οι επιλογές μου, ως αποτέλεσματα των σκέψεών μου...

    Είμαι Συμπαντική ενέργεια, ως μια απειροελάχιστη μα παντοδύναμη προέκταση της Πηγής...

         Είμαι μια Συνείδηση που λαμβάνει ισχυρές εμπειρίες της ανθρώπινης ενσαρκώσεως...

              Είμαι ό,τι επιλέξω στο Σύμπαν της απόλυτης αφθονίας και ομαλής λειτουργίας...

                    Είμαι το Αδιανόητο Όλον σε μια υλική μικρογραφία και ψυχική ανέλιξη...

                         Είμαι στο Εδώ και στο Τώρα, βιώνοντας και όλο απορροφώντας...

                              Είμαι οι πληροφορίες και εμπέμπω το λαμπερό Φως μου...

                                  Είμαι η Μια Αλήθεια μέσα από έναν Φυσικό Άγγελο...

                                       Είμαι Συνειδητό Φως και Ανιδιοτελής Αγάπη...

                                            Είμαι Εσύ μέσα από άλλη οπτική γωνία...

                                                 Είμαι με Όλα Ένα, κι Όλα με μένα...

                                                      Πάντα είμασταν Όλοι Ένα...

                                                           Υπάρχει μόνο Το Ένα...

                                                                Η Δημιουργία...

                                                                    Η Αγάπη...

                                                                        Εσύ...

  Από σήμερα το βράδυ στις 12 (δηλαδή 14/9/2013 ώρα 00:00) εώς τις 16/9/2013 ώρα 21:00 πραγματοποείται μια ισχυρή Πύλη Υλοποιήσεως που μας επιρρεάζει πλανητικά, μέσα από την οποία μας δίνεται η δυνατότητα να εκδηλώσουμε στην πραγματικότητά μας ό,τι επιθυμούμε μέσα από την καρδιά μας με συνειδητή θετικότητα.

Αυτή η Πύλη μέσα από την αρμονική όψη Αφροδίτης - Ποσειδώνα μας προσφέρει το έδαφος για να δημιουργηθεί μια βαθύτερη κατανοήση στις μεταξύ μας σχέσεις η οποία μπορεί και τις θεραπεύει, γεφυρώνοντας ρήξεις και διαφωνίες με τη τάση να συγχωρέσουμε τους γύρω μας.

Προσφέρει ακόμα μια υπερβατική διάθεση, έναν ρομαντισμό και μια πηγαία καλλιτεχνική έμπνευση...

Ειδικά στο Σαββατοκύριακο οι ενέγειες θα είναι ιδιαίτερα υψηλών συχνοτήτων, κάτι το οποίο χρειάζεται να εκμεταλλευτούμε για το ατομικό και συλλογικό μας όφελος μέσα από τον υγιειή συνειδητό οραματισμό...

Υπενθυμίζω πως οι εβδομαδιαίοι οραματισμοί μας συντελλούνται παγκόσμια την Κυριακή και είναι ευκαιρία μέσα από τη συλλογική μας δια ζώσης ενεργειακή εργασία να προωθήσουμε όσα ζητήματα έχουν καθυστερήσει να εκδηλωθούν.

Δηλώστε συμμετοχή στις πόλεις που διαμένετε ή λάβετε τη πρωτοβουλία και δημιουργήστε τη δική σας ομάδα αν δεν υπάρχει μια όπου βρίσκεστε...Όσοι πραγματικά θέλουν, θα βοηθηθούν από εμάς ώστε να μπορούν...

Μη περιμένετε να γίνουν "θαύματα"...Το Θαύμα είστε εσείς...Ο κάθε ένας ξεχωριστά και όλοι μαζί...

Γίνετε οι αλλαγές που θέλετε να βιώσετε...Ενεργοποιηθείτε...

Δεν υπάρχει "αύριο"...το "αύριο" είναι Τώρα...

                                                         ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ



Αρίστανδρος Ανδρομέδειος