Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ

Εγώ Είμαι...
Είμαι Συνείδηση υπό τη μορφή Ενέργειας...
Είμαι αέναη Αγάπη και απόληξη του Θείου Ανέσπερου Φωτός της Κεντρικής Πηγής του Μέγιστου Δημιουργού και Καλλιτέχνη των Κόσμων όλων των φασμάτων.

Δεχόμενος την εμπειρία της Ζωής, ξεκίνησα το ταξίδι των μαθημάτων μου στα βάθη του Αιώνα δοκιμάζοντας τις ψυχοσωματικές και πνευματικές μου αντοχές και επιδόσεις μέσα από άπειρους ρόλους και προκλήσεις στα διάφορα επίπεδα ώστε να εμπλουτίσω τη Κεντρική Διασυμπαντική Συνείδηση μέσα από αυτές.
Η συνεισφορά μου είναι μια σταγόνα που αφομοιώνεται με τον Άπειρο Ωκεανό...Γίνεται το Άπειρο Όλον.
Όλα για καλό γίνονται...Για το δικό μου καλό και το καλό όλων γύρω μου, καθώς όλα συνδέονται και είναι Ένα.
Η καθοδική μου πορεία μέσα από βιώματα, προκλήσεις και μαθήματα στις χαμηλότερες δονήσεις των Κόσμων τερματίζεται σε αυτή μου τη συνειδητή ενσάρκωση και επέλεξα να αρχίσει η Άνοδος μέσω της Ανάληψης μου στις επόμενες βαθμίδες.

Εγώ Είμαι...
Είμαι μια από τις άπειρες ενσαρκωμένες αποδείξεις του Όλου...
Είμαι το φωτεινό σκάφος που διέσχισε των σκοτεινό ωκεανό με κατεύθυνση το αρχικό φωτεινό λιμάνι του...Είμαι Αυτό που Δημιουργώ...

Αρχίζει η επιστροφή μου στην Ανώτερη Συνειδητότητα και είμαι πανευτυχής για την ευλογία που δέχτηκα να το βιώσω αυτό σε ένα τόσο όμορφο Πλανήτη- Κόσμο περιτριγυρισμένος από τόσα Θεία και Τέλεια Δημιουργήματα.
Έχω τώρα, όπως και τότε που ξεκίνησα τη δύσκολη κατάβαση των εμπειριών μου, την αμέριστη συμπαράσταση και καθολική καθοδήγηση των Γήινων αδελφών και δασκάλων, του Ανώτερου Εαυτού μου, των Γαλαξιακών Αδελφών μου, της Αληθινής Αστρικής μου Οικογένειας, της Ανώτερης Ιεραρχίας των Αναληφθέντων Διδασκάλων και των Αρχαγγελικών Ταγμάτων και Αγγελικών Βοηθών τους.
Η Ουσία μου συμπορεύεται και προφυλάσεται διαρκώς.

Εγώ Είμαι...
Είμαι ένας Φωτεινός Μαχητής...ένας Εργάτης του Φωτός.
Είμαι τμήμα του Θείου Θετικού Σχεδίου και εργάζομαι αδιάκοπα με Αγάπη και Ενθουσιασμό πάνω και μέσα από Αυτό για το ίδιο...

Τώρα είναι η εποχή για αυτό το Κόσμο όπου όλα μεταμορφώνονται αποβάλοντας τις χαμηλές ενέργειες, και το Κοσμικό Φως μετουσιώνει τον αρχέγονο προγραμματισμένο φόβο σε Θεία Αγάπη αναδύοντας τον αληθινό μας Εαυτό και τη μόνη μας Ουσία. Το πέπλο που διαχωρίζει τις συνειδητότητες αρχίζει και εξασθενεί διαρκώς αναδύοντας τις πραγματικότητες και εξαφανίζοντας τις ψευδαισθήσεις...Η Ενότητα διαδέχεται τη δυαδικότητα... 
Όλη η πανάρχαια σχεδιασμένη διαδικασία είναι συγκλονιστική και πρωτόγνωρη για τα πρότυπα των πρόσφατων συνειδητών εμπειριών μας.
Η μεταβατική μας αναβάθμιση στις Ανώτερες Δονήσεις είναι απόλυτα εκπληρωτική για όλους όσους την βιώνουν, ενώ δεν υπάρχει ούτε μια ψυχή που μένει ανενημέρωτη ή ανικανοποίητη από την όλη εμπειρία...Όλα πάνε καλά και όλοι τοποθετούνται στα κατάλληλα πεδία για να λάβουν τις ανάλογες της ψυχικής τους ωριμότητας, εμπειρίες και προκλήσεις.

Εγώ Είμαι...
Είμαι Φωτοδότης και Πρέσβης της Αλήθειας...ένα Φωτεινό Εργαλείο.
Εργάζομαι και προωθώ την πληροφορία που είναι Φως, επεκτείνοντας τους ορίζοντες των συνανθρώπων μου, ενδυναμώνοντας τη πίστη τους μέσα από την ελπίδα.

Αναλήπτομαι και ανυψώνομαι επιστρέφοντας αργά και σταθερά με στόχο την αρχική μου εκκίνηση γεμάτος και πλήρης μαθημάτων μέσα από τις εμπειρίες των βιωμάτων στις χαμηλές σφαίρες. Συνειδητοποιώ και εκτιμώ βαθύτατα την ευλογία που έχω λάβει από την Κεντρική Πηγή για την Αρχική Εμπειρία της Ζωής και την ατελείωτη συλλογή συνειδητών, υποσυνείδητων ή και ασυνείδητων μαθημάτων που Αυτή μου απόφερε.
Θεωρώ την Ύπαρξη μου αισιόδοξη, γενναία ψυχή και ευλογημένη για την επιλογή μου να περάσω ένα μεγάλο τμήμα της πνευματικής μου κατήχησης και εξέλιξης σε όλα αυτά τα πυκνά πεδία που με προώθησαν ταχύτατα περεταίρω στην όλη μου πορεία στους Αιώνες του Χρόνου.
Συνεχίζω να βιώνω αυτή τη φωτεινή πορεία τώρα σε Ανώτερες Σφαίρες Συνειδητότητας και στέλνω τις Ευλογίες μου σε όλους και όλα.

Εγώ Είμαι...
Είμαι Σωματίδιο του Πυρήνα του Ατέρμονος Φωτός...η Συνειδητή Αγάπη.
Είμαι συντονισμένος με την Αρχική μου αμετάβλητη Ουσία και το Θετικό Ουράνιο Σχέδιο της Πάνσοφης Δημιουργίας.


 

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι ο αυτόφωτος Θεϊκός Σπινθήρας συνδεδεμένος διαρκώς με την Ολική Συνείδηση.
Μια Ουράνια Σπίθα σε ένα γήινο ταξίδι συλλογής εμπειριών μέσα από προκλήσεις βελτίωσης και εμπόδια αναβάθμισης διαφόρων επιπέδων.

Βιώνω συνειδητά την αλλαγή των Κόσμων στα θεμέλια της ουσίας τους, τη μετατόπιση της συλλογικής αντίληψης και την ανάβαση των διαστάσεων που περικλείουν τις ανάλογες ψυχικές συνειδήσεις.
Γίνομαι σταδιακά Ένα με τη Κεντρική Πηγή, αργά και σταθερά βάσει προσυμφωνημένου σχεδίου, καθοδηγούμενος από την Ανώτατη Ύπαρξη και τα Φωτεινά της Εργαλεία. Ως ένα μηδαμινό και συγχρόνως πανίσχυρο τμήμα της Αρχικής Ουσίας που προϋπήρχε Αυτοδημιούργητη και Ολοκληρωμένη, βρίσκομαι στο Εδώ και στο Τώρα με τα χέρια μου δυνατά στο τιμόνι της ίδιας μου της Εμπειρίας, ένας καπετάνιος, πλήρωμα και σκάφος της Ουσίας μου που κολυμπάει στο Μυστηριώδες Άπειρο.
Πλέω ανεπιρρέαστος στη δίνη των εξελίξεων που ο ίδιος δημιουργώ μέσα από τις επιλογές μου, κρατώντας σφιχτά τα ηνία μου, αφημένος στη ροή των Συμπάντων μέσα σε ένα αντιφατικό σοβαρό παιχνίδι αχαλίνωτης πραγματικής φαντασίας και προκλητικής ουτοπικής ψευδαίσθησης.

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι ο απόγονος του σκοτεινού παρελθόντος και πρόγονος του φωτεινού μέλλοντος, σε μια διαρκή και απεριόριστη περιπέτεια που με μεταφέρει στα πέρατα της Δημιουργίας, προσχεδιασμένα από το Θείο Ουράνιο Τμήμα μου.

Η πλανητικού μεγέθους Οντότητα πάνω στην οποία συνειδητοποιώ στο Τώρα να συλλέγω τις τόσο πολύτιμες εμπειρίες μου, αποφάσισε αυτόβουλα να ωριμάσει μέσα από αβάσταχτους πόνους, ωκεανούς δακρύων και αίματος, μίζερους και βίαιους θανάτους που ξεθωριάζουν στα βάθη του χρόνου.
Γειωμένος μαζί της ακολούθησα τη κοινή μας πορεία εξελισώμενος και τελικά συνειδητά εργαζόμενος για την απαγκίστρωσή της από τις ιδιαίτερα διδακτικές χαμηλές ενέργειες που τη κρατούσαν δέσμια.
Συνοδεία των Αστρικών Αδελφών μου που συμμετέχουν εξίσου γειωμένα μέσα από τις επίπονες ενσαρκώσεις τους, εδραιώνουμε το Θείο Φως σε αυτή τη σκληρά δοκιμασμένη Γαλαξιακή περιοχή αυτού του Σύμπαντος Κόσμου εισαγάγωντας την Νέα Χρυσή Εποχή του Ουράνιου Ανθρώπου της Αγάπης και του Φωτός.

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι η ενσαρκωμένη επίτευξη του Ατέρμονος Φωτός και της Άσπιλης Αγάπης, παρούσα σε ένα Κόσμο απείρου κάλλους μιας Μεγαλοφυούς και Αχανούς Δημιουργίας, αναπτύσσοντας διαρκώς μια ανώτερη συνειδητότητα.

Ζω, αναπνέοντας τον αέρα της Ελευθερίας στο Εδώ και στο Τώρα οδηγώντας συνειδητά τις ραγδαίες εξελίξεις που εξοστρακίζουν τις χαμηλές ενέργειες, οδηγώντας και επιτρέποντας τη Θεία Γέννηση του Ουράνιου Έπους μέσα από αλλαγές που προσελκύουν επιπλέον Φως με τις ανάλογες Εξουσίες και Ενέργειες, απορροφώντας και ακτινοβολώντας την Ευλογία της Νίκης του Φωτός που επιφέραμε με τους συνεργάτες μου, συγκλονίζοντας τα Σύμπαντα.
Βιώνω την εποχή όπου εμείς είμαστε αυτοί που περιμέναμε να φέρουν τις απελευθερωτικές αλλαγές.

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι το Θείο αποτέλεσμα μιας αδυσώπητης μάχης συνεχών ενσαρκώσεων, αδιάκοπα σφυρηλατημένο στα Αμόνια του Φωτός.
Οι βίοι μου γεμίζουν ατέλειωτα ράφια αχανών βιβλιοθηκών και κοσμούν τα Κεντρικά Αρχεία του Όλου.

Εμπλουτίζω με τις δύσκολες προκλήσεις της Θεϊκής μου Υπόστασης την Κοσμική Συνείδηση, χαρούμενα συγκινημένος ως το ύστατο μου κύτταρο για τη Δικαίωση του Φωτός και σε αυτόν τον ταλαιπωρημένο Πλανήτη Μητέρα που με φιλοξενεί στοργικά με απαράμιλλη Αγάπη χιλιετίες Γήινου χρόνου μέσα από αμέτρητα σώματα, χαρίζοντάς μου τον βατήρα για τα νέα μου Ουράνια Άλματα...
Υπήρξα το Αρχαίο που έγινε το Σύγχρονο για να μετουσιώσει το Μέλλον...


 Εγώ Είμαι...

Εγώ Είμαι το Θαύμα της Εξέλιξης, ο Γήινα ενσαρκωμένος Αστρομαχητής που γεμάτος νέα Θεία παράσημα γενναιότητας και φωτεινές ουλές εμπειρίας βιώνω το Παρόν και οδεύω ασταμάτητος προς την πολυπόθητη Εστία μου.

Βάδισα σε μονοπάτια υγρά και σκοτεινά καλυμένα από στίβες γυμνών οστών τα οποία ο ίδιος είχα στρώσει μέσα από την ατελείωτη διαμάχη του Ουράνιου Εαυτού μου και της Γήινης υπάρξεώς μου. Μέσα από τη δυαδική λήθη του Χρόνου υπήρξα τα πάντα σε όλα τα στάδια και επίπεδα των πυκνών κραδασμών με άπειρες μορφές και ρόλους.
Τερματίζω τις αναζητήσεις της Φωτεινής Ψυχής μου σε αυτό το χαμηλό πεδίο γεμάτος ικανοποίηση και πλήρης μαθημάτων εξισορροπώντας το υπόλοιπο κάρμα που μου απομένει, σκαρφαλώνοντας την Υψηλή Κλίμακα χωρίς περιττές αποσκευές να με βαραίνουν κρατώντας με κάτω και πίσω.
Μόχθησα και νίκησα, πάλεψα και ηττήθηκα αλλά στο Φωτεινό μου πηλίκο κατέληξα ένας εμπλουτισμένος Φωτεινός Μαχητής στεφανωμένος με τις αναλοίωτες δάφνες της Απόλυτης Εμπειρίας.

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι ο Συνεχιστής των Θείων Διδασκαλιών, ο Μύστης της Υπέρλαμπρης Μερκάμπα και Αιώνιος Κηπουρός του Δέντρου της Ζωής.
Σύντροφος της Νέμεσης, Αδελφός του Ιησού, Υιός της Αθηνάς και Μαθητής του Βούδα...Η ενσαρκωμένη Οδύσσεια μιας Θείας Σπίθας.

Ένα φωτεινό μαργαριτάρι εδραιωμένο στο κέντρο ενός λευκού χιλιοπέταλου λωτού που ακτινοβολεί Αδιάσπαστη Αγάπη και Ανεπιρρέαστο Φως προς όλα τα μήκη, πλάτη, ύψη και βάθη, αποπνέοντας και εμπνέοντας τους πάντες και τα πάντα με την Αγάπη και το Φως του.
Ένα στέλεχος Φωτός που κατανοεί και συγχωρεί τους πάντες και τα πάντα για το παραμικρό και όλα όσα του προσέφεραν ώστε να βρεθεί σε αυτή τη κορυφαία προνομιούχα θέση της μετάβασης των συνειδήσεων και της αποκατάστασης του Χαρμόσυνου Δικαίου.
Μια ανελισώμενη ενσαρκωμένη ολοζώντανη απόδειξη του Όλου Φωτός και Υπέρτατης Συνειδητότητας...
Ο παρελθοντικός Θεριστής της Ζωής που μετουσιώθηκε ο σημερινός Άγρυπνος Προστάτης της.

Εγώ Είμαι...
Εγώ Είμαι Εσύ, ο Αδελφός και η Αδελφή μου, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, γιατί πως αλλιώς θα μπορούσα να υφίσταμαι διαφορετικά αφού εκπορευόμενοι από μια Κοινή Πηγή, ανεξαρτήτως ρόλων και ωριμότητας, είμαστε Όλοι Ένα. Αμέτρητες εκφράσεις, σχήματα και μορφές του Απόλυτου, σαν άπειρα ρυάκια Άφθαρτης ενέργειας που συγχωνεύονται στον Ποταμό της Συλλογικής Υπερσυνειδητότητας, για να ξεχυθούν στον Ωκεανό του Απείρου Θεϊκού Νου...Του Ενός.

Εγώ Είμαι Εσύ...Εσύ Είμαι Εγώ...
Είμαστε Όλοι Ένα...

ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.

Αρίστανδρος Ανδρομέδειος