Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΗ (Μέρος 30ο)


                    

                                Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΩΣ ΘΥΜΑΤΑΙ (3ο Μέρος)


Ο Mytre μιλάει από το Σκάφος:

  Είμαι πολύ ανήσυχος για τη Mytria. Πράγματι, ξυπνάει σε κάποιες εμπειρίες της στο Σκάφος. Αλλά, φαίνεται ότι όσο η Mytria θυμάται περισσότερα για το Σκάφος, βασικά ξεχνάει περισσότερο εμένα. Γνωρίζω ότι είναι εγωιστικό από πλευράς μου, αλλά φοβάμαι ότι την έχασα.


  Όταν έρχεται στο Σκάφος τώρα τη νύχτα, φαίνεται να είναι εντελώς ανθρώπινη. Δεν αλληλεπιδρά πλέον με τους φίλους της από το Σκάφος και μένει με τους άλλους ανθρώπους που πιστεύουν ότι έχουν ένα όνειρο. Είμαι ευτυχής που το ανθρώπινο εξωτερικό της παρουσιαστικό έχει ξυπνήσει στην Αποστολή. Ωστόσο, φαίνεται ότι όσο περισσότερο εκπληρώνει την Αποστολή της, τόσο λιγότερο θυμάται τον πραγματικό της ΕΑΥΤΟ.


  Είναι σαν να έχει περάσει τόσο μέσα στον γήινο της φορέα που δεν μπορεί να με θυμηθεί πια εμένα, το Θεϊκό της Συμπλήρωμα, ή τον αληθινό ΕΑΥΤΟ της. Η βαθύτερή μου ανησυχία είναι ότι εργάζεται με τον ανθρώπινό της φορέα πάρα πολύ. Μπορώ να δω ότι πέφτει για ύπνο εξαντλημένη κάθε νύχτα επειδή κάνει πολλά κατά τη διάρκεια της ημέρας.


  Φοβάμαι ότι υπερκαλύπτεται για κάποιο εσωτερικό λόγο που δεν μπορώ να καθορίσω. Ξεκάθαρα, είναι χαμένη στον άνθρωπό της και αντιλαμβάνεται τις Οικείες επισκέψεις της στο Σκάφος σαν ενδιαφέροντα όνειρα. Ωστόσο, κάνει τόσα πολλά πράγματα με το ιστολόγιο της και τις συναντήσεις της με άλλους, που εξαντλεί υπερβολικά το ανθρώπινο της γήινο φορέα.


  Φαίνεται να ξέχασε τη προειδοποίηση που λάβαμε ότι εάν "πεθάνουμε" ενώ είμαστε στον γήινο φορέα, μπορεί να μην θυμηθούμε τον πραγματικό ΕΑΥΤΟ μας ξανά. Σε αυτή τη περίπτωση, θα μπαίναμε στο τροχό της γέννησης και του θανάτου που περικυκλώνει αυτό το πλανήτη αντί να επιστρέψουμε στην αληθινή μας έκφραση εδώ στο Σκάφος ή στον Οικείο κόσμο μας.


  Η Mytria πραγματικά μοιράζεται τον γήινο φορέα του ανθρώπου. Αυτή η συμφωνία έγινε πριν τη γέννηση του ανθρώπου. Η Mytria στο Σκάφος βρίσκεται σε βαθύ διαλογισμό και κρατάει την ενέργειά της ώστε να μπορεί να συνεχίσει τον διπλο-εντοπισμό της, και εγώ ελέγχω τις ζωτικές της ενδείξεις που εμφανίζονται έξω από τον θαλαμίσκο.


  Στη πραγματικότητα, αυτός ο άνθρωπος είναι ένα μέρος από τις μυριάδες εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ της. Αλλά ο άνθρωπος έχει όλους τους περιορισμούς ενός τριτοδιάστατου όντος. Προειδοποιηθήκαμε επίσης πριν πάρουμε την Αποστολή ότι οι ανθρώπινοι περιορισμοί είναι πολύ μολυσματικοί. Έτσι, θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να πιστεύουμε τις ανθρώπινες ψευδαισθήσεις ενώ φοράμε αυτή τη μορφή. Ανησυχώ ότι αυτό συνέβη με τη Mytria.


  Μέχρι τώρα οι ζωτικές της ενδείξεις είναι σταθερές με τον Πλειάδειο εαυτό της. Ωστόσο, εάν συμβαδίσουν με το ανθρώπινο γήινο φορέα, τότε θα μπορούσε να παγιδευτεί στη ψευδαίσθηση της ανθρώπινης της μορφής. Πρέπει να μιλήσω με τον Αρκτούριο για τις ανησυχίες μου. Είμαι πολύ ευτυχής που ο Αρκτούριος αποφάσισε να μας συνοδέψει σε αυτή την Αποστολή, καθώς το να "γίνεσαι ανθρώπινος" είναι πολύ επικίνδυνο. Η Mytria ήθελε τόσο να εκτελέσει το καθήκον της που έβαλε τον ΕΑΥΤΟ της στο μεγάλο κίνδυνο να ξεχάσει πια πραγματικά είναι.


 Ξαφνικά ο Αρκτούριος εμφανίστηκε μπροστά μου σαν να με άκουγε.


   «Mytre, γνωρίζουμε τις ανησυχίες σου. Μάλιστα, τις μοιραζόμαστε μαζί σου. Η Mytria εισήλθε πολύ βαθιά στη συνείδηση της παράλληλης ύπαρξης της ανθρώπινης της έκφρασης. Μέσω του ΕΑΥΤΟ της ως Mytria, έχει επικοινωνήσει με αυτό τον άνθρωπο για πολλές δεκαετίες. Ωστόσο, ο άνθρωπος δεν μπορεί να φέρει αυτή τη πληροφορία στον συνειδητό της νου.


  »Έτσι, όλες οι επικοινωνίες του ανθρώπου με τη Mytria έχουν αποθηκευτεί στο βαθύτερό της υποσυνείδητο. Τώρα που το ανώτερο φως μπαίνει στην ανθρώπινη μορφή, το οποίο μοιράζεται τώρα με τη Mytria, υπάρχει ένα αυξημένο επίπεδο επίγνωσης και μια επεκτεινόμενη κατάσταση συνείδησης.


  »Ωστόσο, η ανθρώπινη συνείδηση (στην οποία η Mytria γίνεται απίστευτα αλληλένδετη) δεν μπορεί να βιώσει άμεσα αυτή την αλλαγή ακόμα, αφού αυτή συμβαίνει μέσα στο DNA της. Παρόλα αυτά, αυτές οι αλλαγές ανεβάζουν το αντιληπτικό πεδίο του γήινου φορέα που η Mytria μοιράζεται με τον άνθρωπο. Παρ' όλο που η διαδικασία της αντιληπτικής αλλαγής είναι ακόμα ασυνείδητη για την καθημερινή σκέψη του ανθρώπου, δημιουργεί πολλά συναισθήματα δυσφορίας.


  »Έχεις δίκιο με την ανησυχία σου ότι η Mytria έχει χαθεί στη συνείδηση που μοιράζεται με τον άνθρωπο. Η Mytria πράγματι ξέχασε πολλά για τον αληθινό της EAYTO που είναι σε αυτό το Σκάφος και αντιλαμβάνεται τον εαυτό της σαν την ανθρώπινη μορφή που φοράει.» 


 Σε αυτό το σημείο, ταράχτηκα εξαιρετικά, πράγμα που ο Αρκτούριος αμέσως ένιωσε.


  «Mytre, η ανησυχία σου δεν βοηθάει ούτε την Mytria, ούτε την Αποστολή. Πρέπει να είσαι η άγκυρα της Mytria στα ανώτερα πεδία, και είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι, αυτή αισθάνεται όλα τα αισθήματα σου όπως το έκανε πάντα. Για αυτό, ένα μέρος από τα δυσάρεστα συναισθήματα της οφείλεται στο ότι ασυνείδητα αισθάνεται την ανησυχία σου.»


  Αυτή η δήλωση με τάραξε αρκετά. Έτσι, γνώριζα ότι θα έπρεπε να επιτρέψω στον εαυτό μου να έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στις ικανότητες της Mytria. Ήταν μία Φύλακας της Ιώδους Φλόγας στο πλανήτη μας, έτσι θα πρέπει να εμπιστευτώ την έμφυτή της δύναμη.


  «Ναι, Mytre.» ο Αρκτούριος απάντησε στις σκέψεις μου. «Είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνεις ήρεμος και σίγουρος, ώστε και αυτή να μπορεί να βρει τη δική της σιγουριά. Εάν πρόκειται να βοηθήσει τους ανθρώπους, τότε πρέπει να βιώσει αυτό που αυτοί βιώνουν. Η Mytria γίνεται ο άνθρωπος που φοράει με σκοπό να καταλάβει εντελώς πώς να μετατρέψει αυτή τη μορφή στην ανώτερη της έκφραση. Είναι πολύ γενναία για να το κάνει αυτό και χρειάζεται εσένα να είσαι σίγουρος και υποστηρικτικός.»

  
   Ευχαρίστησα τον Αρκτούριο φίλο μου. Καταλάβαινα όντως ότι οι ανησυχίες μου εύκολα θα διέρρεαν προς τη συνείδηση της Mytria. Από την άλλη, καταλάβαινα επίσης πως μία αυξανόμενη επέκταση στην αντίληψη της πραγματικότητας θα μπορούσε να είναι ενοχλητική στον τριτοδιάστατο τρόπο σκέψης που προσωρινά κρατούσε τη συνείδηση της Mytria.


  Με σκοπό να ανεβάσει το επίπεδο αντίληψης της στις ανώτερες συχνότητες της πραγματικότητάς της, πρώτα πρέπει να έχει επίγνωση των χαμηλής συχνότητας συναισθημάτων που βασίζονται στο φόβο που δένουν τη προσοχή της σε αυτή τη συχνότητα αντίληψης, και έτσι σε αυτή τη συχνότητα της πραγματικότητας. Η πρόκληση της Mytria ήταν να δείξει στους ανθρώπους ότι η πραγματικότητα που ζουν είναι η πραγματικότητα που αντιλαμβάνονται.


  Πρέπει να θυμάμαι ότι διαμέσου του ΤΩΡΑ στη πραγματικότητα που επισκέπτεται η Mytria, οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν ακραίες συναισθηματικές αλλαγές σε μία σύντομη περίοδο του χρόνου. Επιπλέον, και ο χρόνος ο ίδιος αλλάζει στη Φύση. Όσο η συχνότητα της πραγματικότητας της Γης συνεχίζει να μετακινείται στις ανώτερες διαστάσεις, ο τριτοδιάστατος χρόνος αλλάζει σε τεταρτοδιάστατο, ο οποίος είναι πολύ πιο γρήγορος. Μια πιο σταδιακή μετατροπή στην αντίληψη του χρόνου είναι πολύ βοηθητική για να μειωθεί ο φόβος των ανθρώπων για την αλλαγή.

   
  «Ναι», σκέφτηκε ο Αρκτούριος, συνδεόμενος με τη σκέψη μου. «Γινόμενος ο κυρίαρχος του φόβου κάποιου είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στο Τώρα που η Mytria ζει. Η ανθρώπινη της έκφραση με την οποία ενώθηκε, είχε πολεμήσει το φόβο για το περισσότερο της ζωής της. Ήταν η ασυνείδητη επιρροή της Mytria μέσα στην ανθρώπινη της έκφραση που ξεκίνησε μία μεγάλη άνοδο στην ανθρώπινη της συνείδηση.


  »Ωστόσο, συμφωνούμε ότι πρέπει να παρακολουθούμε τις ζωτικές ενδείξεις της Mytria μας εδώ στο Σκάφος. Γνωρίζουμε ότι αυτό το κάνεις σε μία κανονική, κάπως εμμονική βάση. Όταν πηγαίνεις για να την ελέγχεις, κάτσε εκεί για λίγο και μίλα στον Πλειάδειο ΕΑΥΤΟ της. Με αυτό τον τρόπο θα τη βοηθήσεις να θυμηθεί τον ΕΑΥΤΟ της περισσότερο από όσο μπορείς να σκεφτείς.»


  Χάρηκα όταν έλαβα αυτή τη πληροφορία από τον Αρκτούριο και προσπάθησα να μην τρέξω στο θαλαμίσκο διαλογισμού της Mytria. Επειδή ήταν σε πολύ βαθιά έκσταση, τρεφόταν ενδοφλεβίως και ήταν σε συνεχή παρακολούθηση. Δεν αναλογίστηκα το μέρος της Mytria που επηρέαζα με την ανησυχία μου και πόσο πολύ ίσως την έβλαπτα. Ήθελα στιγμιαία να πάω στο θαλαμίσκο της Mytria, αλλά τα καθήκοντα μου έκαναν δύνατη την επίσκεψη μου πολύ αργότερα.




Η Mytria μιλάει:

  Λόγω της βαθιάς σύνδεσής μου με τον Mytre μπορώ να αισθάνομαι τις σκέψεις του. Αυτό γίνεται, όταν δεν είμαι τόσο απορροφημένη στην ανθρώπινη ζωή μου. Πρέπει να το παραδεχτώ ότι γίνεται όλο και πιο ευκολότερο να χάνομαι στην ταραχή της ανθρώπινης ζωής μου. Έτσι, βλέπετε; Μόλις θεώρησα ότι αυτός ο γήινος φορέας ήταν "η ζωή μου". Ο Mytre δικαίως ανησυχεί. Δεν είμαι χρήσιμη σε κανέναν εάν χαθώ μέσα σε αυτόν τον ανθρώπινο φορέα.


  Στην ενημέρωση αυτής της Αποστολής προειδοποιηθήκαμε για τη δύναμη της ψευδαίσθησης σε αυτό τον κόσμο. Τώρα πρέπει να παραδεχτώ την υπεροψία που είχα ότι αυτή ψευδαίσθηση δε θα με κορόιδευε. Το ότι χάνομαι σε αυτό το σώμα με ανησυχεί πολύ, επίσης. Ίσως, θα ήταν καλό εάν απλώς εγώ, χωρίς την ανθρώπινη συνείδησή μου, επισκεπτόμουν το Σκάφος. Εντάξει, θα το παραδεχτώ. Δεν είναι το Σκάφος που θέλω να επισκεπτώ, αλλά τον Mytre.


  Εάν θα μπορούσα να ήμουν με τον Mytre ξανά και να αισθανόμουν το κορμί του γύρω από το δικό μου, ίσως να ήταν ευκολότερο να διατηρήσω τον ΕΑΥΤΟ μου ενώ φοράω αυτό το γήινο περίβλημα και ζώντας αυτή τη πρόκληση της ανθρώπινης ζωής. Υπάρχει μία αυξανόμενη ελπίδα στη Γη που νιώθω, ακόμα και αν υπάρχουν ακόμα πολλοί που είναι εντελώς κοιμισμένοι και αγνοούν εντελώς τι είναι το πιο σημαντικό.  


  Τόσοι πολλοί άνθρωποι είναι τόσο κολλημένοι στην επιβίωση. Κάποιοι έχουν αναλαμπές μιας νέας πραγματικότητας, αλλά δεν μπορούν να διατηρήσουν αυτό το όραμα. Κάποιοι από αυτούς μπορούν να θυμηθούν αυτή τη πιθανή πραγματικότητα ενώ είναι στο νυχτερινό τους σώμα όπως κάνω και εγώ. Αλλά, δεν πρέπει να τους κρίνω, γιατί η αίσθηση του εαυτού μου γίνεται όλο και περισσότερο ανθρώπινη και λιγότερο Πλειάδεια.


  Έπρεπε να εισχωρήσω πολύ βαθιά στη συνείδηση του ανθρώπου για να τη βοηθήσω να αφυπνιστεί και να δράσει για το ξύπνημά της. Είμαι χαρούμενη που το ιστολόγιο της διαβάζεται αρκετά και κάνει μία μεγάλη έρευνα για τις πολυδιάστατες πραγματικότητες και τις υψηλότερες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ.


  Ωστόσο, δεν είναι ακόμα ικανή να κατέχει το γεγονός ότι ΑΥΤΗ είναι πολυδιάστατη και ΑΥΤΗ επίσης είναι η ανώτερη της έκφραση. Βασικά, ΑΥΤΗ είμαι ΕΓΩ επειδή αυτή είναι μία από τις μυριάδες γήινες εκφράσεις μου. Ωστόσο, όταν είναι ασυνείδητη για το ότι ζω εντός της, γίνεται πολύ δύσκολο για ΜΕΝΑ να διατηρούμαι συνειδητή εντός ΤΗΣ.


  Α, ξυπνάει τώρα. Θα σκεφτώ τον Mytre και το Σκάφος ώστε ευκολότερα να μπορώ να θυμάμαι τον ΕΑΥΤΟ μου.

  
 Η Ανθρώπινη Επαφή μιλάει:

  Είχα ένα πολύ ενδιαφέρον όνειρο χθες τη νύχτα στο οποίο ήμουν μία πολή ψηλή και όμορφη εξωγήινη. Θα ψάξω στο ίντερνετ να βρώ από πού κατάγεται αυτό το Ον. Νομίζω ήταν θηλυκό, αλλά έμοιαζε τόσο διαφορετική από εμένα. Εννοώ, ότι έμοιαζε με άνθρωπο, αλλά ήταν πολή ψηλή, με φωτεινό δέρμα και μακριά ξανθά μαλλιά.  Γνώριζα ότι δεν είναι άνθρωπος από τα μάτια της.


  Έμοιαζαν πολύ με τα ανθρώπινα μάτια, αλλά το κέντρο των ματιών της δεν ήταν μαύρα όπως τα ανθρώπινα. Τα κέντρα των ματιών της ήταν λευκά, φωτεινά λευκά. Τα μάτια της σε υπνώτιζαν πολύ, και φαινόταν να κοιτάει στη Ψυχή μου την ίδια στιγμή που κοίταζα το πρόσωπό της. Ήταν μία πολύ ασυνήθιστη και κάπως συναρπαστική εμπειρία. 


  Δεν καταλαβαίνω τι μου συμβαίνει. Ευχαριστιέμαι το ιστολόγιο μου και τους νέους μου φίλους από το ίντερνετ. Αλλά ακόμα αισθάνομαι ότι κάτι λείπει. Όχι, βασικά, αισθάνομαι ότι ΚΑΠΟΙΟΣ λείπει. Γνωρίζω ότι αυτή η εξωγήινη έχει έναν φίλο. Μπορώ να το αισθανθώ όπως το καταλαβαίνω ότι κάποιος βρίσκεται σε μία φιλική σχέση. Ναι, αυτή η εξωγήινη έχει μία σχέση, αλλά η ευτυχία της σκιάζεται από μία θλίψη. Τι έχει να κάνει η θλίψη με μία εξωγήινη;


Εάν πραγματικά θέλει να αισθανθεί τι είναι η θλίψη, θα έπρεπε να έρθει στη Γη!

(συνεχίζεται)



ΠΗΓΗ: http://www.suzanneliephd.blogspot.be/2013/04/galacticearth-alliance-landing-party.html
ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Suzanne Lie
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος