Σάββατο 25 Απριλίου 2015

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΧΟΥ RICHARD B. BYRD


Το παρακάτω κείμενο αποτελεί κύριο τμήμα του μυστικού ημερολογίου που κρατούσε ο Ναύαρχος RICHARD B. BYRD το οποίο δημοσιεύτηκε αφού βρέθηκε κρυμμένο από έναν ανηψιό του πολλά χρόνια μετά τον θάνατό του. Στο ημερολόγιο κάνει μια λεπτομερή περιγραφή της πτήσης του στην Εσωτερική Γη και τη μικρή επαφή που είχε με την Αγκάρθια γη και πολιτισμό. Περισσότερες πληροφορίες για τους Αγκάρθιους Αδελφούς και Αδελφές μας υπάρχουν εδώ.


 Φεβρουάριος - Μάρτιος 1947
 
   Η εξερευνητική πτήση πάνω από το Βόρειο Πόλο (Το μυστικό μου ημερολόγιο της Εσωτερικής Γης)
Πρέπει να γράψω αυτό το ημερολόγιο με μυστικότητα και αφάνεια. Αφορά την Αρκτική πτήση μου την δέκατη ένατη ημέρα του Φεβρουαρίου του έτους, χίλια εννιακόσια σαράντα επτά.

   Έρχεται μια στιγμή, όταν η λογική των ανδρών πρέπει να ωχριά και πρέπει να αποδεχθεί το αναπόφευκτο της Αλήθειας! Δεν έχω την ελευθερία να αποκαλύψω τα παρακάτω έγγραφα σε αυτό το γράψιμο ... ίσως ποτέ δεν θα δουν το φως του δημόσιου ελέγχου, αλλά εγώ πρέπει να κάνω το καθήκον μου και να τα καταγράψω εδώ για να τα διαβάσουν όλοι μία ημέρα. Σε έναν κόσμο απληστίας και εκμετάλλευσης ορισμένων της ανθρωπότητας δεν μπορεί πλέον να κατασταλεί αυτό που είναι αλήθεια.

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΤΗΣΗΣ: ΑΡΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΒΑΣΗΣ 19/02/1947

06.00 :  Όλες οι προετοιμασίες έχουν ολοκληρωθεί για την πτήση μας προς τη βόρεια πτέρυγα και αερομεταφερόμαστε με γεμάτες τις δεξαμενές καυσίμων στις 06.10 ώρες.

06.20 :  Το καύσιμο μείγμα στη δεξιά μηχανή φαίνεται πάρα πολύ πλούσιο, η προσαρμογή γίνεται και το αεροσκάφος της (εταιρείας) Pratt Whittneys λειτουργεί ομαλά.

07.30 :  Γίνεται έλεγχος ασυρμάτου με την κατασκήνωση βάσης. Όλα είναι καλά και η λήψη ασυρμάτου είναι φυσιολογική.

07.40 :  Σημειώνεται μικρή διαρροή λαδιού στη δεξιά μηχανή, στο δείκτη πίεσης λαδιού όμως, φαίνεται κάτι το φυσιολογικό.

08.00 :  Ελαφρές αναταράξεις σημειώνονται από την ανατολική κατεύθυνση σε υψόμετρο 2.321 ποδών, διορθώνουμε στα 1.700 πόδια, χωρίς περαιτέρω αναταράξεις, αλλά αυξάνει ο άνεμος από την ουρά, μικρή προσαρμογή της βαλβίδας, το αεροσκάφος λειτουργεί πολύ καλά τώρα.

08.15 :  Γίνεται έλεγχος ασυρμάτου με την κατασκήνωση βάσης, κατάσταση φυσιολογική.

08.30 :  Αναταράξεις συναντώνται και πάλι, αυξάνουμε το υψόμετρο στα 2.900 πόδια, ομαλές συνθήκες πτήσης και πάλι.

09.10 :  Τεράστιες εκτάσεις πάγου και χιονιού κάτω, σημειώνεται χρωματισμός κιτρινωπής φύσης, και διασπείρεται σε ένα γραμμικό σχέδιο. Αλλαγή πορείας για μια καλύτερη εξέταση αυτού του προτύπου χρώματος κάτω, σημειώνεται κοκκινωπό ή μωβ χρώμα επίσης. Κάνουμε κύκλο του χώρου αυτού για δύο πλήρεις περιστροφές και επιστρέφουμε στην εκχωρημένη πορεία της πυξίδας. Έλεγχος της θέσης γίνεται και πάλι με την κατασκήνωση βάσης, και μεταδίδουμε πληροφορίες σχετικά με τους χρωματισμούς στον πάγο και το χιόνι κάτω.

09.10 :  Τόσο η μαγνητική όσο και η γυροσκοπική πυξίδα αρχίζουν να περιστρέφονται και ταλαντεύονται, δεν είμαστε σε θέση να κρατήσουμε την κατεύθυνσή μας με όργανα. Παίρνουμε τον ήλιο για πυξίδα, αλλά όλα φαίνονται καλά. Τα όργανα ελέγχου φαινομενικά αργούν να ανταποκριθούν και έχουν υποτονική ποιότητα, αλλά δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι παγώνουν!

09.15 :  Σε απόσταση φαίνεται να παρουσιάζονται βουνά.

09.49 :  Τα 29 λεπτά του χρόνου πτήσης που έχουν παρέλθει από την πρώτη παρατήρηση των βουνών, δεν είναι ψευδαίσθηση. Πρόκειται για βουνά και αποτελούνται από ένα μικρό εύρος που δεν έχω δει ποτέ πριν!

09.55 :  Αλλαγή του υψομέτρου για τα 2.950 πόδια, αντιμετωπίζουμε και πάλι ισχυρές αναταράξεις.


10.00 :  Διασχίζουμε πάνω από τη μικρή οροσειρά και εξακολουθούμε να προχωρούμε προς βορρά, όσο καλύτερα μπορεί αυτό να εξακριβωθεί. Πέρα από την οροσειρά υπάρχει κάτι που φαίνεται να είναι μια κοιλάδα με ένα μικρό ποτάμι ή ρέμα που διασχίζει το κεντρικό τμήμα. Δεν πρέπει να υπάρχει πράσινη κοιλάδα κάτω! Κάτι είναι σίγουρα λάθος και ανώμαλο εδώ! Θα πρέπει να είμαστε πάνω από πάγο και χιόνι! Στη μεριά του λιμανιού υπάρχουν μεγάλα δάση που είναι φυτρωμένα στις πλαγιές του βουνού. Τα όργανα πλοήγησης μας εξακολουθούν να περιστρέφονται, το γυροσκόπιο ταλαντεύεται μπρος και πίσω!

10.05 :  Αλλάξω υψόμετρο στα 1.400 πόδια και εκτελώ μια απότομη αριστερή στροφή για να εξετάσουμε καλύτερα την κοιλάδα κάτω. Είναι πράσινη είτε με βρύα ή με ένα είδος σφιχτά δεμένου χορταριού. Το φως εδώ φαίνεται διαφορετικό. Δεν μπορώ να δω τον ήλιο πια. Κάνουμε μια άλλη αριστερή στροφή και εντοπίζουμε κάτι που φαίνεται να είναι ένα μεγάλο ζώο κάποιου είδους κάτω από εμάς. Φαίνεται να είναι ένας ελέφαντας! ΟΧΙ !!! Μοιάζει περισσότερο σαν ένα μαμούθ! Αυτό είναι απίστευτο! Ωστόσο, αυτό είναι εκεί! Μειώνουμε το υψόμετρο στα 1.000 πόδια και παίρνουμε τα κιάλια να εξετάσουμε καλύτερα το ζώο. Επιβεβαιώνεται - είναι σίγουρα ένα ζώο σαν μαμούθ! Το αναφέρουμε αυτό στην κατασκήνωση βάσης.

10.30 :  Συναντούμε περισσότερους πράσινους λόφους τώρα. Η εξωτερική ένδειξη θερμοκρασίας διαβάζει 74 βαθμούς Φαρενάϊτ (23,3 Κελσίου)! Συνεχίζουμε την κατεύθυνσή μας τώρα. Τα όργανα πλοήγησης φαίνονται φυσιολογικά τώρα. Είμαι μπερδεμένος για τις πράξεις τους. Προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με την κατασκήνωση βάσης. Ο ασύρματος δεν λειτουργεί!

11.30 :  Η εξοχή από κάτω είναι πιο επίπεδη και φυσιολογική (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη). Μπροστά εντοπίζουμε κάτι που φαίνεται να είναι μια πόλη !!!! Αυτό ειναι αδύνατον! Το αεροσκάφος φαίνεται ελαφρύτερο και παραδόξως ανοδικό. Τα χειριστήρια αρνούνται να ανταποκριθούν !! Θεέ μου !!! Από πάνω μας βρίσκεται ένας περίεργος τύπος αεροσκάφους. Συγκλίνουν γρήγορα μαζί! Είναι δισκοειδή και έχουν μια ακτινοβόλο ποιότητα. Είναι αρκετά κοντά τώρα ώστε να δούμε τα σημάδια πάνω τους. Είναι ένας τύπος Σβάστικα !!! Αυτό είναι φανταστικό. Πού είμαστε! Τι έχει συμβεί. Τραβώ τα χειριστήρια και πάλι. Δεν ανταποκρίνονται !!!! Είμαστε πιασμένοι σε μια αόρατη λαβή κάποιου είδους!

11.35 :  Ο ασύρματός μας κάνει ένα κροτάλισμα και μια φωνή έρχεται από μέσα στα Αγγλικά με κάτι που ίσως είναι μια ελαφρώς Σκανδιναβική ή Γερμανική προφορά! Το μήνυμα είναι: «Καλώς ορίσατε, ναύαρχε, στο βασίλειό μας. Θα σας προσγειώσουμε ακριβώς σε επτά λεπτά! Χαλαρώστε, ναύαρχε, βρίσκεστε σε καλά χέρια.» Διαπιστώνω οι μηχανές του αεροπλάνου μας έχουν σταματήσει να λειτουργούν! Το αεροσκάφος είναι κάτω από κάποιο παράξενο έλεγχο και παραδομένο τώρα. Τα χειριστήρια είναι άχρηστα.

11.40 :  Άλλο ένα μήνυμα από τον ασύρματο λαμβάνουμε. Έχουμε ξεκινήσει τη διαδικασία προσγείωσης τώρα, και σε μερικές στιγμές το αεροπλάνο έχει ρίγη ελαφρώς, και ξεκινά μια κάθοδο σαν να πιαστεί σε κάποιο μεγάλο αόρατο ανελκυστήρα! Η καθοδική κίνηση είναι αμελητέα, και αγγίζουμε κάτω με μόνο ένα μικρό τράνταγμα!

11.45 :  Κάνω μια βιαστική τελευταία καταχώρηση στο ημερολόγιο πτήσης. Αρκετοί άνδρες πλησιάζουν με τα πόδια προς το αεροσκάφος μας. Είναι ψηλοί με ξανθά μαλλιά. Σε απόσταση βρίσκεται μια μεγάλη αστραφτερά παλλόμενη πόλη με αποχρώσεις στα χρώματα του ουρανίου τόξου. Δεν ξέρω τι πρόκειται να συμβεί τώρα, αλλά δεν βλέπω κανένα σημάδι όπλων σε όσους πλησιάζουν. Ακούω τώρα μια φωνή να μου παραγγέλνει αναφέροντας το όνομά μου να ανοίξω την πόρτα του φορτίου. Έχω συμμορφωθεί.

ΤΕΛΟΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.


   
    Από αυτό το σημείο και μετά γράφω όλα τα ακόλουθα γεγονότα εδώ από τη μνήμη μου. Αψηφά τη φαντασία και φαίνεται όλο αυτό τρέλα, αν δεν είχε συμβεί.

   Ο ασυρματιστής και εγώ λαμβανόμαστε από το αεροσκάφος και μας υποδέχονται με τον πιο εγκάρδιο τρόπο. Στη συνέχεια επιβιβαζόμαστε σε ένα μικρό είδος εξέδρας μεταφοράς χωρίς τροχούς! Κινείται προς τη λαμπερή πόλη με μεγάλη ταχύτητα. Καθώς πλησιάζουμε, η πόλη φαίνεται να είναι κατασκευασμένη από ένα κρυσταλλικό υλικό. Σύντομα φτάνουμε σε ένα μεγάλο κτίριο που είναι ένας τύπος που δεν έχω ξαναδεί. Φαίνεται σαν να έχει βγει κατευθείαν από το σχεδιαστήριο του Frank Lloyd Wright, ή ίσως πιο σωστά, από τα σκηνικά του Buck Rogers !! Μας δίνεται κάποιο είδος ζεστού ροφήματος που δε μοιάζει με τίποτα που έχω γευτεί ποτέ. Είναι πολύ νόστιμο.

   Μετά από περίπου δέκα λεπτά, δύο από τους οικοδεσπότες μας με τη θαυμάσια εμφάνιση έρχονται στο δωμάτιό μας και ανακοινώνουν ότι πρόκειται να τους συνοδεύσω. Δεν έχω άλλη επιλογή παρά να συμμορφωθώ. Αφήνω πίσω μου τον ασυρματιστή, περπατάμε σε μικρή απόσταση και περνάμε σε κάτι που φαίνεται να είναι ένας ανελκυστήρας. Κατηφορίζουμε προς τα κάτω για μερικές στιγμές, η μηχανή σταματάει, και η πόρτα ανοίγει σιωπηλά προς τα πάνω! Στη συνέχεια προχωρούμε κατά μήκος σε ένα μακρύ διάδρομο που φωτίζεται από ένα τριανταφυλλί χρώματος φως που φαίνεται να προέρχεται από τους ίδιους τους τοίχους! 
   Ένα από τα όντα κάνει νόημα για να σταματήσουμε πριν από μια μεγάλη πόρτα. Πάνω από την πόρτα υπάρχει μια επιγραφή που δεν μπορώ να διαβάσω. Η μεγάλη πόρτα γλιστρά αθόρυβα και μου κάνουν νόημα να εισέλθω. Ένας από τους οικοδεσπότες μου λέει: «Μην έχεις κανέναν φόβο, Ναύαρχε, πρόκειται να έχεις μια ακρόαση με τον Διδάσκαλο...»

   Περπατώ μέσα και τα μάτια μου προσαρμόζονται στο όμορφο χρώμα που φαίνεται να γεμίζει εντελώς το χώρο. Τότε αρχίζω να βλέπω γύρω μου. Τι χαιρέτησε τα μάτια μου είναι το πιο όμορφο θέαμα όλης της υπάρξεώς μου. Είναι στην πραγματικότητα πολύ όμορφο και θαυμαστό για να περιγραφεί. Είναι εξαιρετικό και ντελικάτο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένας ανθρώπινος όρος που μπορεί να το περιγράψει δίκαια με κάθε λεπτομέρεια! Οι σκέψεις μου διακόπτονται με εγκάρδιο τρόπο από μια ζεστή πλούσια φωνή με μελωδική ποιότητα: «Έχω την τιμή να σε καλωσορίσουμε στο βασίλειό μας, Ναύαρχε.»

   Βλέπω έναν άνθρωπο με λεπτά χαρακτηριστικά και με τη χάραξη των ετών στο πρόσωπό του. Κάθεται σε ένα μακρύ τραπέζι. Μου προτείνει με νόημα να καθίσω σε μια από τις καρέκλες. Αφού κάθομαι, τοποθετεί τις άκρες των δακτύλων του μαζί και χαμόγελα. Μιλά μαλακά και πάλι, και απευθύνει τα ακόλουθα:



    «Έχουμε αφήσει να εισέλθεις εδώ επειδή είσαι ευγενής χαρακτήρας και γνωστός στον Κόσμο της Επιφάνειας, Ναύαρχε.» Κόσμο της Επιφάνειας, μισό-λαχανιάζω κάτω από την αναπνοή μου! «Ναι», ο Διδάσκαλος απαντά με ένα χαμόγελο, «Βρίσκεσαι στο βασίλειο των Arianni, τον Εσωτερικό Κόσμο της Γης. Δεν θα επιμηκύνουμε με καθυστέρηση την αποστολή σας, και θα σας συνοδεύσουμε με ασφάλεια πίσω στην επιφάνεια και για λίγο παραπέρα. Αλλά τώρα, Ναύαρχε, θα σου πω γιατί έχεις κληθεί εδώ. Το ενδιαφέρον μας δικαίως αρχίζει αμέσως μετά όταν η φυλή σας ανατίναξε τις πρώτες ατομικές βόμβες στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι, της Ιαπωνίας. 
    Ήταν εκείνη την εποχή συναγερμού που στείλαμε τις ιπτάμενες μηχανές μας, τα "Flugelrads", στην κόσμο σας στην επιφάνεια για να ερευνήσουμε τι είχε κάνει η φυλή σου. Αυτό είναι, φυσικά, παρελθοντική ιστορία τώρα, αγαπητέ μου Ναύαρχε, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε. Βλέπετε, δεν έχουμε ποτέ πριν παρέμβει σε πολέμους της φυλής σας, και στη βαρβαρότητα, αλλά τώρα πρέπει, για έχετε μάθει να παρεμβαίνετε σε κάποια δύναμη που δεν είναι για τον άνθρωπο, δηλαδή, αυτή της ατομικής ενέργειας. 
   Οι απεσταλμένοι μας έχουν ήδη παραδώσει μηνύματα προς τις εξουσίες του κόσμου σας, και παρόλα αυτά δεν τα έχουν λάβει σοβαρά υπόψη. Τώρα έχετε επιλεχτεί να είστε μάρτυρες εδώ ότι ο κόσμος μας όντως υπάρχει. Βλέπετε, ο Πολιτισμός και η Επιστήμες μας είναι πολλές χιλιάδες χρόνια περισσότερο εξελιγμένες από της φυλής σας, Ναύαρχε.», Τον διέκοψα,«Αλλά τι σχέση έχει αυτό με εμένα, κύριε;»

   Τα μάτια του Διδασκάλου φάνηκαν να διεισδύουν βαθιά μέσα στο μυαλό μου, και μετά αφού με μελέτησε για μερικές στιγμές, μου απάντησε, «Η φυλή σας έχει φτάσει τώρα στο σημείο χωρίς επιστροφή, αφού υπάρχουν κάποιοι ανάμεσά σας που θα καταστρέψουν τον ίδιο τον κόσμο σας, αντί να παραιτηθούν από την εξουσία τους, όπως τη ξέρουν...»

    Κούνησα το κεφάλι μου, και ο Διδάσκαλος συνέχισε, «Από το 1945 και μετά, προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τη φυλή σας, αλλά οι προσπάθειές μας αντιμετωπίστηκαν με εχθρότητα, πυροβολούσαν τα Flugelrads μας. Ναι, ακόμη και τα καταδίωξαν με κακία και εχθρότητα τα μαχητικά αεροσκάφη σας. Έτσι, τώρα, έχω να σου πω, γιέ μου, υπάρχει μια μεγάλη καταιγίδα που συγκεντρώνεται στον κόσμο σας, μια μαύρη μανία που δεν θα περάσει για πολλά χρόνια. Δεν θα υπάρξει καμία απάντηση στα χέρια σας, δεν θα υπάρχει ασφάλεια στην επιστήμη σας. Μπορεί να ξεσπά με οργή έως ότου κάθε λουλούδι του πολιτισμού σας να καταπατείται, και όλα τα ανθρώπινα πράγματα να ισοπεδωθούν σε μεγάλο χάος. Ο πρόσφατος πόλεμος σας ήταν μόνο ένα προοίμιο για το τι πρόκειται να έρθει για τη φυλή σας. Εμείς εδώ το βλέπουμε πιο καθαρά κάθε ώρα..μπορείς να πεις ότι κάνω λάθος; »

«Όχι», απαντώ, «συνέβη κάποτε και στο παρελθόν, οι σκοτεινές εποχές ήρθαν και διήρκησαν για περισσότερο από πεντακόσια χρόνια.»

«Ναι, γιέ μου», απάντησε ο Διδάσκαλος, «οι σκοτεινές εποχές που θα έρθουν τώρα για τη φυλή σας θα καλύψουν τη Γη σαν ένα βαρύ πέπλο, αλλά πιστεύω ότι κάποιοι από τη φυλή σας θα ζήσουν μέσα από την καταιγίδα, πέρα από αυτή, αλλά δεν μπορώ να ξέρω. Βλέπουμε σε μεγάλη απόσταση ένα νέο κόσμο να ανακατεύει τα ερείπια της φυλής σας, αναζητώντας το χαμένο και το θρυλικό θησαυρό του, και θα είναι εδώ, γιέ μου, ασφαλής στη φύλαξη μας. Όταν φτάσει εκείνη η στιγμή, θα έρθουμε προς τα εμπρός και πάλι να βοηθήσουμε να αναβιώσετε τον πολιτισμό σας και τη φυλή σας. Ίσως, μέχρι τότε, θα έχετε μάθει τη ματαιότητα του πολέμου και της διαμάχης του...και μετά από εκείνη τη στιγμή, ορισμένοι του πολιτισμού και της επιστήμης σας θα στραφούν προς τη φυλή σας για να ξεκινήσετε εκ νέου. Εσύ, γιέ μου, πρόκειται να επιστρέψεις στον κόσμο της επιφάνειας με αυτό το μήνυμα.»


   Με αυτά τα λόγια τελείωσε, και η συνάντηση μας φάνηκε να τερματίστηκε. Στάθηκα για μια στιγμή, σαν σε ένα όνειρο ...αλλά, όμως, ήξερα ότι αυτό ήταν πραγματικότητα, και για κάποιο περίεργο λόγο, υποκλίθηκα ελαφρά, είτε από σεβασμό ή από ταπεινότητα, δεν ξέρω για ποιό λόγο από τους δύο.

   Ξαφνικά, συνειδητοποίησα ότι οι δύο όμορφες οικοδεσπότες που με είχαν φέρει εδώ ήταν και πάλι στο πλευρό μου. «Από εδώ, Ναύαρχε», μου έγνεψε η μία. Γύρισα για μια ακόμη φορά πριν φύγω και κοίταξα πίσω προς το Διδάσκαλο. Ένα απαλό χαμόγελο ήταν χαραγμένο στο λεπτό και αρχαίο πρόσωπό του. «Αντίο, γιέ μου», είπε, στη συνέχεια, έκανε νόημα με μια υπέροχη, λεπτή ειρηνική κίνηση και η συνάντησή μας είχε πραγματικά τελειώσει.

   Γρήγορα, περπατήσαμε πίσω μέσα από τη μεγάλη πόρτα του θαλάμου του Διδασκάλου και για άλλη μια φορά περάσαμε στον ανελκυστήρα. Η πόρτα γλίστρησε αθόρυβα προς τα κάτω και αμέσως κινηθήκαμε προς τα πάνω. Ένας από τους οικοδεσπότες μου μίλησε και πάλι, «Εμείς τώρα πρέπει να βιαστούμε, Ναύαρχε, καθώς ο Διδάσκαλος επιθυμεί να μη σας καθυστερήσει πλέον στο τακτικό χρονοδιάγραμμα σας και πρέπει να επιστρέψετε με το μήνυμά του στη φυλή σας.»

   Δεν είπα τίποτα. Όλα αυτά ήταν σχεδόν απίστευτα, και για άλλη μια φορά οι σκέψεις μου διεκόπησαν καθώς σταματήσαμε. Μπήκα στο δωμάτιο και ήμουν πάλι με τον ασυρματιστή μου. Είχε μια ανήσυχη έκφραση στο πρόσωπό του. Καθώς πλησίασα, του είπα, «Είναι εντάξει, Howie, όλα είναι εντάξει.» Τα δύο όντα μας έκαναν νεύμα προς το μέσο μεταφορά που ανέμενε, επιβιβαστήκαμε, και σύντομα έφτασε πίσω στο αεροσκάφος. Οι κινητήρες στο ρελαντί και επιβιβαστήκαμε αμέσως. Η όλη ατμόσφαιρα έμοιαζε να φορτίζεται τώρα με μια καθορισμένη αίσθηση του επείγοντος. Μετά αφού η πόρτα του φορτίου έκλεισε το αεροσκάφος είχε αμέσως αρθεί από την εν λόγω αόρατη δύναμη μέχρι που φτάσαμε σε υψόμετρο 2.700 ποδιών. Δύο από τα αεροσκάφη ήταν μαζί μας για κάποια απόσταση και μας κατεύθυναν στο δρόμο της επιστροφής. Πρέπει να δηλώσω εδώ, πως ενώ ο δείκτης ταχύτητας δεν σημείωνε τίποτε, εμείς κινούμασταν μαζί με ταχύτατο ρυθμό.

2.15 :  Ένα μήνυμα από τον ασύρματο έρχεται μέσα: «Σας αφήνουμε τώρα, Ναύαρχε, το χειριστήριο σας είναι ελεύθερο. Auf Wiedersehen !!!!» Παρακολουθήσαμε για μια στιγμή, καθώς τα flugelrads εξαφανίστηκαν στο γαλάζιο του ουρανού.
Αισθανθήκαμε το αεροσκάφος ξαφνικά σαν να πέφτει σε μια απότομη πτώση για μια στιγμή. Ανακτήσαμε γρήγορα τον έλεγχο του. Δεν μιλήσαμε για κάποιο χρονικό διάστημα, ο κάθε ένας είχε τις σκέψεις του....



ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΤΗΣΗΣ συνεχίζει:

2.20 : Βρισκόμαστε και πάλι σε τεράστιες εκτάσεις πάγου και χιονιού, και περίπου 27 λεπτά από την κατασκήνωση βάσης. Τους καλέσαμε στον ασύρματο και μας ανταποκρίθηκαν. Αναφέρουμε πως όλες οι συνθήκες είναι κανονικές...φυσιολογικές. Η κατασκήνωση βάσης εκφράζει την ανακούφιση της που έχει αποκατασταθεί η επικοινωνία μας.

3.00 :  Έχουμε προσγειωθεί ομαλά στην κατασκήνωση βάσης. Έχω μια αποστολή...

ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

11 Μαρτίου 1947. Έχω παρακολουθήσει μόνο μια συνάντηση του προσωπικού στο Πεντάγωνο. Έχω δηλώσει πλήρως την ανακάλυψή μου και το μήνυμα από το Διδάσκαλο. Όλα έχουν δεόντως καταγραφεί. Ο Πρόεδρος έχει συμβουλευτεί. Τώρα βρίσκομαι κρατούμενος για αρκετές ώρες (έξι ώρες, τριάντα εννέα λεπτά, για να είμαστε ακριβείς). Είμαι σε συνέντευξη με προσήλωση από τις κορυφαίες δυνάμεις ασφαλείας και μια ιατρική ομάδα. Ήταν μια δοκιμασία !!!! Έχω τεθεί υπό αυστηρό έλεγχο μέσω των εθνικών διατάξεων ασφαλείας αυτών των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Έχω διαταχθεί να παραμείνω σιωπηλός για όλα όσα έχω μάθει, για λογαριασμό της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ! Απίστευτο! Μου υπενθυμίζουν ότι είμαι στρατιωτικός και πρέπει να υπακούσω στις εντολές.

30/12/56 ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ:

   Αυτά τα τελευταία χρόνια που έχουν παρέλθει από το 1947 δεν ήταν καλά... Κάνω τώρα την τελική θέση μου σε αυτό το ιδιόμορφο ημερολόγιο. Κλείνοντας, θα ήθελα να δηλώσω ότι έχω κρατήσει πιστά αυτό το μυστικό θέμα σύμφωνα με τις οδηγίες όλα αυτά τα χρόνια. Ήταν εντελώς ενάντια στις αξίες μου περί ηθικού δικαίου. Τώρα, φαίνεται να νιώθω ότι η μακρά νύχτα έρχεται κι αυτό το μυστικό δεν θα πεθάνει μαζί μου, αλλά όπως όλη η αλήθεια, θα θριαμβεύσει και έτσι πρέπει.

   Αυτό μπορεί να είναι η μόνη ελπίδα για την ανθρωπότητα. Έχω δει την αλήθεια η οποία έχει επιταχύνει το πνεύμα μου και με έχει απελευθερώσει! Έχω κάνει το καθήκον μου προς το τερατώδες στρατιωτικό βιομηχανικό σύμπλεγμα. Τώρα, η μεγάλη νύχτα αρχίζει να πλησιάσει, αλλά δεν πρέπει να υπάρχει τέλος. Ακριβώς όπως η μακρά νύχτα της Αρκτικής τελειώνει, ο λαμπρός ήλιος της αλήθειας θα έρθει και πάλι ... και εκείνοι που είναι από σκοτάδι θα βυθιστούν σε αυτό το Φως...
ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΤΗ ΓΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ.

Ναύαρχος Richard E. Byrd
Ναυτικό Ηνωμένων Πολιτειών
24 Δεκεμβρίου 1956



ΚΕΙΜΕΝΟ:  Jade Small