Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΦΘΕΙΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΟΥΑΝ ΓΙΝ 22/6/2014





                                                   ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΪΚΟΤΗΤΑΣ

  Γεια σας Αγαπημένοι,

ΕΙΜΑΙ η Quan Yin, Θεϊκός Θηλυκός Αγγελιοφόρος της Ανατολής, περιλαμβάνοντας όλους σας στη βαθιά μου Αγάπη και μακροχρόνια στοργή και ευγνωμοσύνη για όλες τις προσπάθειες που έχετε αναλάβει στο όνομα της Αγάπης και της Συμπόνιας. Σας περιβάλλω στη μεγάλη καρδιά μου και σας παραδίδω τη Σοφία των Αιώνων που είστε όλοι έτοιμοι να λάβετε και να αφυπνιστείτε μέσω αυτής.


   Έρχομαι τώρα μπροστά σας να παραδώσω ένα μήνυμα μέσω αυτής της γραφέας, η οποία έχει επικοινωνία μαζί μου πολλές φορές. Η απαλή Αγάπη που παραδίδω σε αυτήν συχνά, τώρα την προσφέρω σε εσάς, κάποτε απειροελάχιστη και τώρα μνημειώδους πεδίου, καθώς τώρα μπορείτε να τη λάβετε όλη μέσα σας σε αυτή τη μεγαλύτερη χωρητικότητα.


  Έχετε καλωσορίσει αυτή την Ενέργεια Αγάπης στην αγνότερη μορφή της αργά και τα σώματά σας ετοιμάζονται να λάβουν περισσότερη από αυτή σε μια βάση λεπτού προς λεπτό, στα καθημερινά σας εγχειρήματα.


   Νιώστε την να σας κυκλώνει τώρα και να διεισδύει σε όλα τα κύτταρά σας. Είστε εκλεπτυσμένοι και έτοιμοι για μια βαθύτερη βροχή της Ενέργειας Αγάπης. Έχετε ετοιμαστεί γι 'αυτή και καθώς οι ενέργειες του Ηλιοστασίου συνεχίζονται, δέχεστε όλο και περισσότερη από αυτή την όμορφη Ενέργεια Αγάπης στους φορείς, τα κύτταρα και τις καρδιές σας.


   Θα διαπιστώσετε ότι δεν την απορρίπτετε τόσο όσο πριν, σαν το σώμα σας να συνηθίζει την πλούσια τροφή που πριν από τώρα δεν θα μπορούσε να αντέξει. Η λεπτότητα των κρυσταλλικών σωμάτων σας το κάνει έτσι ώστε, αυτή η πλούσια, πλούσια Ενέργεια Αγάπης είναι ευπρόσδεκτη στα Φωτεινά Σώματά σας με βαθύτερη διείσδυση και αντοχή, έτσι ώστε να μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε πολύ πιο πρόθυμα για να δημιουργήσετε τα όνειρά σας.


   Σας περιβάλλω τώρα με βαθιά ευλάβεια και υπηρετώ για να αφυπνήσετε το Θεϊκό Θηλυκό μέσα σας σε ένα βαθύτερο επίπεδο. Υποκλίνομαι σε εσάς και τους δικούς σας. Υποκλίνομαι στην Θεϊκότητά σας, καθώς κάνει η ίδια γνωστή την ύπαρξή Της στον εαυτό σας και τον κόσμο με μια αυξημένη παρουσία.


   Η παρουσία σας γίνεται πιό εκλεπτυσμένη και περιλαμβάνει όλα γύρω τώρα, για να προσφέρει πολλές λαμπρές ακτίνες Φωτός Αγάπης σε όλους όσους είναι έτοιμοι να τις λάβουν και να ανυψώσουν ακόμη και εκείνους που συνειδητά δεν είναι τόσο έτοιμοι.


   Διαπερνώ την καρδιά σας τώρα με αυξανόμενα κύματα Αγάπης και Σοφίας, που βρίσκονται σε κώδικες τους οποίους μόνο ο Θεϊκός σας Εαυτός ξέρει πώς να αποκρυπτογραφήσει - και στη συνέχεια να παραδώσει στον εαυτό σας συναισθήματα και γνώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην καθημερινή σας ζωή. Αποδεχτείτε εμένα και αυτούς τους κωδικούς τώρα, Αγαπητοί, γιατί τους παραδίδω με πλήρη Αγάπη και Σεβασμό σε σας, αγαπημένοι μου πρόδρομοι στη Νέα Γη.


   Κρατάτε το κλειδί για την επίγνωση σε καθεμία από τις καρδιές σας. Μπορείτε να αρχίσετε να διαπιστώνετε ότι αυτές οι νέες συνειδητοποιήσεις που προέρχονται από τους κωδικούς που σας παραδίδονται μέσω αυτών των πρόσφατων ενεργειών, είναι ανεπαίσθητες αλλά βαθιά έντονες. Απαιτεί απλώς να είστε ενήμεροι ότι σας έχουν εμφυτευθεί, και με μια απαλή ώθηση από την προθυμία σας να δεχτείτε και να είστε ενήμεροι για αυτή την εσωτερική σοφία, θα παραδωθούν ευθέως σε εσάς.


   Αυτή η σοφία που πραγματικά περιέχετε πάντοτε, τώρα έχει "παραδοθεί" σε σας μέσα από την καρδιά σας, κι όπως οι "κάψουλες χρονομετρημένης απελευθέρωσης" έρχονται σε επίγνωση και στην επιφάνεια, καθώς είστε έτοιμοι για αυτή. Η ετοιμότητά σας είναι μοναδική για κάθε έναν από εσάς, αλλά στο σύνολό της επηρεάζει τη συλλογική συνείδηση ​​με πολύ ισχυρούς τρόπους που σας επιτρέπουν τη Σοφία των Αιώνων να φθάσει αργά αλλά σταθερά στην αντίληψη σας τώρα.


   Μπορείτε να παρατηρήσετε ότι συχνά έχετε την τάση και την ώθηση απλά να καθίσετε και να Είστε μέσα σε σιωπή σας, και σε αυτές τις στιγμές η βαθιά σοφία που ανέκαθεν ήταν το πατρογονικό δικαίωμά σας θα δημιουργήσει σιγά-σιγά το δρόμο της στη συνείδησή σας και θα σας επιτρέπει να βγάλετε νόημα από τόσα πολλά πράγματα.


   Δεν πρέπει να είστε ανυπόμονοι. Μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο για αυτό το πρόσφατο επίμονο «λούσιμο» των ενεργειών για να αφήσει το στίγμα του σε σας, ώστε να μπορείτε να αφομοιώσετε και να αξιοποιήσετε τους κωδικούς και τις γνώσεις που θα παραλάβετε και να τις διακανονίσετε μέσα σας.


  Κάθομαι μαζί σας τώρα, Αγαπητοί, και σας υποστηρίζω για την περαιτέρω αφύπνιση σας. Σας προσφέρω μια επίκληση τώρα για να αξιοποιήσετε αυτές τις επόμενες ημέρες:


   «Αποδέχομαι και λαμβάνω τις ενέργειες από Υψηλότερα και τις καλωσορίζω στο σώμα και τη συνείδηση μου, χωρίς φόβο και απτόητα, έτσι ώστε να μπορούν να εγκατασταθούν στη συνειδητοποίησή μου και να παραδώσουν σε μένα τη γνώση και την κατανόηση των στόχων μου και της πορείας μου.

    Χαιρετίζω την σοφία των αιώνων για να κατοικήσουν εντός μου απαλλαγμένη από τις εμπειρίες και τις αυταπάτες της 3ης διάστασης, και την δέχομαι πλήρως. Επιτρέπω στη Θεία Νόηση μου να αποκρυπτογραφήσει αυτή τη σοφία επιτρέποντας της να αντικαταστήσει τον ορθολογισμό και τις αντιλήψεις του εγωικού μου νου.

    Τώρα αισθάνομαι ειρήνη και ηρεμία καθώς λαμβάνω, καταγράφω και αποκρυπτογραφώ την αρχαία σοφία της Θεϊκότητας μου, να ανυψώνεται τώρα απαλλαγμένη και απτόητη, από την πυκνή «γη» της δυαδικότητας στη Νέα Γη της Θείας Αλήθειας, από τις αυταπάτες της δυαδικότητας στην αλήθεια των υψηλοτέρων διαστάσεων και της Μοναδικότητας στο Παρόν Τώρα.

    Υποκλίνομαι στη Θεϊκότητά μου και υποκλίνομαι στη Θεϊκότητα των άλλων με δέος για τα θαύματα που αυτή η ευλάβεια φέρνει.

     Namaste »


  Και τώρα γλυκύτατα Αγαπημένοι μου, παρέχω περισσότερη Αγάπη για σας και σας ζητώ να την αισθανθείτε και να τη λάβετε σε όλα τα κύτταρα του σώματός σας με γλυκά απαλά κύματα καθώς την ξεχύνω με τόση Αγάπη και Σεβασμό για τη Θεϊκότητά σας.

Όλη την Αγάπη μου,

ΕΙΜΑΙ η Κυρία Κουάν Γιν





ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Fran Zepeda
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος