Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΠΛΕΙΑΔΕΙΑ / ΑΡΚΤΟΥΡΙΑΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ (Μέρος 23ο)



                                  ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΩΣ (3ο ΜΕΡΟΣ)


Μιλάει ο MYTRE:


  Εκτός από την προετοιμασία μας για την προσγείωση, το Μητρικό Σκάφος και τα μικρότερα Σκάφη πιο κοντά στη Γη ετοιμάζονται για περισσότερους επισκέπτες. Πολλοί από εσάς θα είναι μεταξύ αυτών των επισκεπτών είτε ως το νυχτερινό-σώμα σας, την ανθρώπινη μορφή σας ή ως ο αληθινός Γαλαξιακός εαυτός σας. Κάποιοι από εσάς θα ενωθούν μαζί μας στην Υψηλότερες Εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ σας, και η σωματική έκφραση σας μπορεί να μην θυμάται τις συναντήσεις αυτές.

 Από την άλλη πλευρά, όσοι από εσάς έχουν δημιουργήσει μια βαθιά σχέση μεταξύ του γήινου φορέα σας και των πέμπτο ή υψηλοτέρων πολυδιάστατων εκφράσεων τους θα έχουν πιθανόν κάποια ανάμνηση της συνάντησής μας. Ακόμη και αν η συνάντηση έρχεται στη μνήμη σας, καθώς ξυπνάτε, θα ζήσετε πιθανόν μια συνοπτική εικόνα ή μερικές φράσεις.

 Εάν μπορείτε να γράψετε ό,τι έχετε θυμηθεί και στη συνέχεια να περάσετε σε ένα βαθύ διαλογισμό, είναι πιθανό να θυμηθείτε περισσότερο την εμπειρία σας. Η μεγαλύτερη πρόκληση σας θα είναι για σας να επιτρέψετε στον εαυτό σας να πιστέψει ότι αυτό το ''όνειρο'' ήταν πραγματικότητα. 
 Μην ανησυχείτε για το αν έχετε ή όχι μόνο φανταστεί την επίσκεψή σας. Αντ 'αυτού, απλά να χαλαρώσετε στο όνειρο και να επιτρέψετε στον εαυτό σας να συγκρατήσει όλες τις λεπτομέρειες. Είναι χρήσιμο αν πραγματικά περάσετε μέσα από όλη την εμπειρία σας και πάλι.

 Εμείς, η Γαλαξιακή Οικογένειά σας, ξέρουμε πόσο δύσκολο ήταν για εσάς κατά τη διάρκεια των χρόνων απομόνωσης σας στην τριών διαστάσεων Γη. Το να μοιραστείτε την διαδικασία αφύπνισης σας, και για κάποιους από εσάς τα χρόνια που ζείτε σε έναν κόσμο που πάντα ξέρατε πως δεν ήταν στην πραγματικότητα το σπίτι σας, θα σας βοηθήσει να θυμάστε τις επισκέψεις σας μαζί μας στις υψηλότερες διαστάσεις.

 Επιπλέον, αντιλαμβανόμαστε ότι πολλές αμφιβολίες για εσωτερικές σας εμπειρίες έχουν κατασκευαστεί πάνω από τη μακρά περίοδο που περιμένατε αυτή τη στιγμή. Ως εκ τούτου, ένα από τα μέλη της οικογένειας μας που φοράει σήμερα ένα γήινο φορέα θα μοιραστεί μια προσωπική εμπειρία από τη διαδικασία του να θυμηθεί τον ΕΑΥΤΟ.




Μιλάει η Ανθρώπινη επαφή:


   Είμαι ένας από εκείνους που πάντα ήξερε ότι δεν ήταν σαν ''αυτούς'', εννοώντας όλους τους άλλους στη ζωή μου. Ήταν πολύ σαφές ότι δεν μπορούσα να μιλήσω σε κάποιο από τα μέλη της οικογένειας μου, ή ακόμη και στους φίλους μου, για τα περίεργα πράγματα που συνέβαιναν στο μυαλό μου και στα όνειρά μου. Κατ'αρχάς, ήξερα για τις πολλές εκδόσεις του εαυτού μου από πολλά διαφορετικά χρονοδιαγράμματα του πλανήτη Γη.

 Στην πραγματικότητα, σκεφτόμουν αυτό το μέρος, τον "πλανήτη Γη," πως δεν είναι η Οικεία μου. Δεν ήξερα πού ήταν η Οικεία μου, αλλά σαφώς δεν ήταν η Γη. Στη Γη πάντα ένιωθα σαν ένα μέρος που ήμουν σε επίσκεψη. Τα όνειρά μου, μου έλεγαν ότι υπήρχε ένα άλλο μέρος που ήταν η Οικεία μου και ότι αυτός ο τόπος, η Γη, ήταν απλά ένα μέρος όπου ήμουν σε επίσκεψη. Ωστόσο, δεν απολάμβανα την επίσκεψη.

 Επίσης, μπορούσα να θυμάμαι ζωές μου, μετά από ζωές, μετά από ζωές, όταν είχα επισκεφθεί αυτόν τον πλανήτη, και δεν υπήρχαν πολλές, αν υπήρχαν καθόλου από αυτές, όπου ήμουν χαρούμενη. Ίσως αν μπορούσα να θυμηθώ πού ήταν η Οικεία μου, ο Οικείος πλανήτης μου, θα μπορούσα να βρω έναν τρόπο να επισκεφθώ αυτό το μέρος. Ίσως αν μπορούσα να πάω εκεί στα όνειρά μου, τότε θα μπορούσα να βρω μια θέση για να είμαι ευτυχισμένη.


 Ωστόσο, υπήρχε ένα πολύ σκοτεινό μέρος που έπρεπε να περάσω μέσα από αυτό, αν προσπαθούσα να πάω στην Οικεία μου στα όνειρά μου και μου πήρε δεκαετίες για να μάθω πώς να περνάω μέσα από αυτό το σκοτεινό μέρος. Αυτό το μέρος δεν ήταν γύρω μου...Ήταν μέσα μου, όπως και η Οικεία μου ήταν μέσα μου.

 Φυσικά, ήξερα πως ήταν καλύτερα να μην πω σε κανένα ότι πίστευα πως είχα μια Οικεία μέσα μου, οπότε συνέχισα με σύνεση να κρατώ αυτές τις πληροφορίες για τον εαυτό μου. Στην πραγματικότητα, τα πράγματα που είχα μέσα μου δεν ήταν σαφώς από τον κόσμο που έβλεπα γύρω μου. Ευτυχώς, υπήρχε αυτό το τεράστιο Ον Λευκού Φωτός που ήταν μαζί μου κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου δίνοντας άνευ όρων αγάπη και απαντήσεις στις ερωτήσεις μου. Ήξερα να κρατώ αυτές τις πληροφορίες για τον εαυτό μου, επίσης.

 Ως εκ τούτου, έχω ζήσει την πραγματική μου ζωή μέσα μου και προσποιήθηκα πως είμαι παρούσα στην εξωτερική ζωή μου. Ωστόσο, η εξωτερική ζωή μου δεν ήταν η ζωή ΜΟΥ... Ήταν η ζωή που επισκεπτόμουν. Πόσο επιθυμούσα να μπορούσα να πάω στην Οικέια μου, αλλά δεν είχα καμία ιδέα πού ήταν αυτή, εκτός από το ότι ήταν μέσα μου. Ως εκ τούτου, προσποιήθηκα ότι ο κόσμος έξω από μένα ήταν πραγματικός, ενώ έχανα απεγνωσμένα την Οικεία από μέσα μου.


 Είχα καθορίσει κάποιους κανόνες με όποιον ήταν αυτός που με έβαλε σε αυτό το ξένο πλανήτη. Κατ' αρχάς, είπα ότι δεν θα λάβω μέρος σε πόλεμο. Τους είπα, όποιοι κι αν ήταν...Ότι αρνήθηκα να είμαι σε κάθε πόλεμο, έτσι ώστε να με πάρουν έξω από εδώ, αν αυτό πρόκειται να συμβεί. Έμαθα επίσης σε πολύ νεαρή ηλικία ότι αν έλεγα, «ΌΧΙ, αυτό ΔΕΝ είναι ένα μέρος της πραγματικότητας μου!» ότι η εμφάνιση δεν θα συμβεί.

 Φυσικά, υπήρχαν και άλλα πράγματα που συνέβησαν και με εξέπληξαν, αλλά όλα πέρασαν και τώρα έχουν ξεχαστεί (ή ωθήθηκαν στο ασυνείδητο μυαλό μου). Στην πραγματικότητα, μεγάλο μέρος του χρόνου μου σε αυτόν τον πλανήτη έχει ξεχαστεί και αντικαταστάθηκε από αναμνήσεις από την Οικεία μου. Τελικά, όταν έμαθα πώς να διαχειρίζομαι καλύτερα την καθημερινή ζωή σε αυτόν τον πλανήτη, άρχισα τελικά να καταφέρνω να ενσωματώνω τον εαυτό μου σε αυτήν την πραγματικότητα.

 Ωστόσο, ήμουν καλά στην ενήλικη ζωή μου πριν η βαθιά μοναξιά για τον Οικείο πλανήτη μου αρχίσει να υποχωρεί και άρχισα να μαθαίνω πώς να είμαι ευτυχισμένη σε αυτόν τον πλανήτη. Στην πραγματικότητα, ο πλανήτης, που είναι η φύση, ήταν πάντα φίλος μου. Μπορούσα να δω τις πολλές νεράιδες και τα άλλα στοιχειώδη όπως εντάσσονταν στο παιχνίδι της παιδικής μου ηλικίας.


 Αναρωτήθηκα πως, αν είχα να ζήσω σε αυτόν τον πλανήτη, δεν μπορώ τουλάχιστον να ζήσω κάπου όπου μπορούμε να μιλάμε για τις νεράιδες και τους υπέροχους φίλους τους; «Πήγαινε μέσα στη φαντασία σου.» είναι η μόνη απάντηση που πήρα. Ως εκ τούτου, πήγα μέσα στη φαντασία μου και ήμουν πολύ ευτυχισμένη εκεί.

 Ωστόσο, ο έξω κόσμος με χρειαζόταν να κάνω πράγματα, περισσότερα από τα οποία δεν ευχαριστιόμουν να κάνω. Παρ 'όλα αυτά, ήξερα ότι έπρεπε να κάνω αυτά τα πράγματα, προκειμένου να παραμείνω ζωντανή σε αυτόν τον πλανήτη. Ωστόσο, πολλές φορές δεν με ένοιαζε αν θα μείνω ζωντανή εδώ γιατί ήθελα πραγματικά να πάω στην Οικεία μου. Τότε ήταν που το Ον του Φωτός μου μίλησε και μου είπε πράγματα που ήξερα ότι δεν μπορούσα να μοιραστώ με κανένα. Θα έλεγε κανείς ότι ήμουν τρελή, και ίσως να ήμουν.

 Στη συνέχεια, το Ον του Φωτός είπε να κρατώ σημειώσεις για τα πράγματα που συμβαίνουν στο εσωτερικό μου, πράγμα που τα έκανε πιο πραγματικά. Ωστόσο, δεν είχα τίποτα να κάνω με αυτές τις πληροφορίες, γι 'αυτό τις κράτησα μόνο για τον εαυτό μου για πολλά χρόνια. Αυτό έκανα μέχρι που το Ον του Φωτός μου είπε να μοιραστώ τις πληροφορίες μου με τον κόσμο μέσω του Διαδικτύου. Λοιπόν, σκέφτηκα, πως εφ 'όσον κανείς δεν θα ξέρει ότι εγώ είμαι η τρελή αυτή που γράφει αυτές τις πληροφορίες, υποθέτω ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό.


 Μόλις άρχισα να μοιράζομαι ό,τι είχα μάθει από το εσωτερικό μου, ο εξωτερικός κόσμος μου άρχισε πράγματι να είναι πιο ευτυχισμένος. Ωστόσο, δεν είχα συγκεντρώσει αυτό το γεγονός για πολλά χρόνια. Τώρα που μπορώ να μοιραστώ την εσωτερική ζωή μου, μου ζητήθηκε πραγματικά να επικοινωνώ με τους ανθρώπους από την Οικεία μου που έχουν επισκεφθεί αυτό το πλανήτη, προκειμένου να μας βοηθήσουν. Μπορώ να κλείσω τα μάτια μου και να δω ένα άτομο, καθώς αυτός ο εσωτερικός φίλος δεν μοιάζει με μια λάμψη φωτός.

 Αυτό το πρόσωπο μοιάζει πολύ με έναν άνθρωπο, στην πραγματικότητα, είναι ένας άντρας. Είναι ντυμένος με μια στολή, σαν μια στρατιωτική στολή από αυτόν τον πλανήτη, αλλά ξέρω ότι δεν είναι από αυτόν τον πλανήτη. Είναι πολύ ψηλός και έχει ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια. Τα μάτια του είναι πολύ παρήγορα, αλλά ανησυχεί επίσης για κάτι. Θέλει να μου πει κάτι, αλλά έχω την αίσθηση ότι μπορεί να μην μου αρέσει αυτό που θέλει να μου πει. Ευτυχώς, πρέπει να φύγω, οπότε μπορώ να διακόψω αυτή την επικοινωνία για τώρα.








ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Suzanne Lie